کد خبر: 700532
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان :
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت:81 هزار خانواده لرستانی تحت پوشش خدمات این نهاد است.
بهروج
ولی اله منتظری در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر 10 درصد جمعیت این استان با جمعیت 181 هزار نفر در قالب 81 هزار خانوار لرستانی تحت پوشش این نهاد هستند.

وی با اشاره به اینکه ابلاغ ستاد صیانت به ستادهای شهرستانی این نهاد نیز ابلاغ شده است ،اظهار کرد: بیش از یک هزار برنامه در حوزه عفاف و حجاب برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان ها و مناطق در سال گذشته برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین کتابخوانی با موضوع حجاب و عفاف بین مددجویان تحت پوشش این نهاد برگزار شده است.

منتظری گفت: دراین راستا بیش از دو هزار دختر تحت پوشش این نهاد و442 نفر پرسنل این نهاد در مسابقه کتابخوانی 'حجاب دختران به زبان ساده' در سالجاری شرکت کرده است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاههای حجاب و عفاف به منظور گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در بین مددجویان این نهاد گفت: توزیع مقنعه و چادر ، توزیع بروشورهای تبلیغاتی در رابطه با حجاب و عفاف ،توزیع کتاب سبک زندگی دینی در بین مددجویان از دیگر اقدامات کمیته امداد این استان است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور و اردوی تخصی پیروان فاطمی توسط کمته امداد امام خمینی (ره)لرستان گفت: در این راستا هفت اردوی راهیان نور و 420 نفر از مادران و دختران تحت پوشش و همچنین 120 نفر از دانشجویان تحت پوشش به اردوی تخصصی پیروان فاطمی اعزام شده است .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار