کد خبر: 694854
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
احمدی مقدم:
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از شناسایی و تحت تعقیب قرار دادن ضاربان و قاتلان حادثه گلپایگان خبر داد.
سردار 'اسماعیل احمدی مقدم' عصر سه شنبه در حاشیه دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: یکی از سارقان این حادثه کشته شده و امیدواریم دیگر همدستان او نیز به زودی دستگیر شوند.

در جریان درگیری شنبه شب نیروهای انتظامی با سارقان مسلح در گلپایگان پنج نفر شهید و شش نفر مجروح شدند.

از مجموع شهدای این حادثه سه نفر از ماموران نیروی انتظامی گلپایگان و دو نفر شهروند عادی هستند.

این سارقان مسلح پس از عبور از چند استان همجوار وارد گلپایگان و در ورودی این شهر با نیروی انتظامی روبرو شدند که پس از درگیری به خارج از شهر گریختند.

فرمانده ناجا در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به راه اندازی مرکز بصیرت عمار در قم و برگزاری دوره های بصیرت افزایی برای فرماندهان و پرسنل ناجا، خاطرنشان کرد: همه مسوولان نیروی انتظامی در رده روسای کلانتری ها و پاسگاه ها در این دوره ها شرکت کرده و به زودی دیگر پرسنل نیروی انتظامی از سراسر کشور نیز در این دوره ها شرکت می کنند.

احمدی مقدم با بیان اینکه برگزاری دوره های بصیرت برای تقویت بعد معرفتی و دینی در میان فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی برگزار می شود، اظهار داشت: ناجا مجری احکام دینی در جامعه است و برگزاری این دوره ها تاثیرات مهمی برای پرسنل نیروی انتظامی خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به تهدیدات نرم و خزنده دشمنان و ضرورت آگاهی و آشنایی نیروی انتظامی با این تهدیدات، تصریح کرد: پرسنل ناجا باید به مسائل دینی و حقوقی تسلط داشته باشند تا بتوانند به خوبی و به موقع با تهاجمات و تهدیدات دشمنان مقابله کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار