کد خبر: 692352
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
مقدم‌فر:
مسؤول فرهنگي مجمع جهاني بيداري اسلامي اصلي ترين رسالت دانشجويان مسلمان را جهاد فرهنگي بر مبناي قرآن و فرهنگ اربعين خواند و شرط تحقق آن را اتحاد، همدلي و تعامل عنوان كرد.
جهاد فرهنگي اصلي‌ترين رسالت دانشجويان مسلمان استبه گزارش جوان‌آنلاين، حميدرضا مقدم فر مسئول فرهنگي مجمع جهاني بيداري اسلامي در سومين كنگره بين المللي دانشجويان اسلامي جهان كه در سالن همايش هاي حرم مطهر حضرت سيدالشهدا (ع) در كربلاي معلي برگزار شد، اصلي ترين رسالت دانشجويان مسلمان را جهاد فرهنگي بر مبناي قرآن و فرهنگ اربعين خواند.


وي در ادامه با بيان اينكه تحول بزرگي در دنيا رخ داده كه براساس آن مسير تاريخ در حال تغيير است، درك اين شرايط را ضروري دانست و افزود: دانشجويان پيشرونده و فعال در گام نخست بايد شرايط جهاني را به درستي درك كنند و با اتحاد، همدلي و تعامل به دنبال نرم افزارهايي براي معرفي اسلامي باشند.

 

مسئول فرهنگي مجمع جهاني بيداري اسلامي تصریح کرد: امروز حاكميت مطلق قدرت هاي بزرگ از بين رفته و ديگر كدخداي جهان، بازيگران جهاني واحدهاي سياسي و دولت هاي دست نشانده اراده كننده تحقق حوادث در دنيا نيستند؛ امروز ارزش هاي معنوي در حال حاكميت يافتن و وعده هاي الهي در حال تحقق است.


مقدم فر جهاد فرهنگي مورد تأكيد خود را نيازمند اقدامات استراتژيك خواند و با بيان اينكه دشمن به دنبال معرفي اسلام با دو قرائت است، اظهار داشت: دانشجويان مسلمان ماهيت و ابعاد اسلام ناب محمدي را به دنيا معرفي كنند و نگذارند قرائت ديگري از اسلام و آنچه بيگانه مي خواهد معرفي شود.


وی با بيان اينكه نقطه عملياتي تهاجم سنگين فرهنگي غرب سبك زندگي اسلامي است، خاطرنشان كرد: دانشجويان سيطره و سبك زندگي غربي كه به وسيله رسانه ها به زندگي مسلمانان نفوذ كرده است را از بين ببرند و سبك اصيل اسلامي را ترويج دهند.

 
مسئول فرهنگي مجمع جهاني بيداري اسلامي بر دشمن شناسي و دشمن ستيزي تأكيد كرد و تبيين ماهيت جريان هاي تكفيري، مبارزه با موج اسلام هراسي در جهان، پيشرفت هاي علمي و تحول در علوم انساني و حضور جدي در عرصه رسانه و تبليغ را از وظايف دانشجويان اسلامي برشمرد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار