کد خبر: 691977
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: سازمان بسیج رسانه سازمانی نوپا اما بسیار تاثیر گذار است و تلاش می کنیم هویت جمعی در قالب بسیج رسانه را تقویت کرده و به آن اهتمام ورزیم.
رسول شکری نیا

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: سازمان بسیج رسانه سازمانی نوپا اما بسیار تاثیر گذار است و تلاش می کنیم هویت جمعی در قالب بسیج رسانه را تقویت کرده و به آن اهتمام ورزیم.

حسن موحد در گفتگو با خبرنگار جوان در کرمانشاه، افزود: ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، ایجاد انسجام سازمان‌یافته و تقویت هویت جمعی در بین اصحاب رسانه نیز در اهداف و برنامه‌ریزی این سازمان گنجانده شده است.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه سرشار از استعدادهای ارزنده و پویا در عرصه های مختلف از جمله رسانه است و بسیج بستری مناسب برای شناسایی، شکوفایی و عرضه این استعدادهاست.

وی تاکید کرد: سازمان بسیج رسانه دارای جایگاهی است که مورد اعتماد همه اصحاب رسانه و توانمند برای حل بسیاری از مشکلات آنان است و ماهیت این سازمان انقلابی و مروج و مدافع آرمان‌ها و دیدگاه های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه با برخورداری از نظمی منسجم، بصیرت‌آفرین و با مشارکت افراد مومن و متخصص در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی در جهت شکوفایی استعدادهای جوانان انقلابی و مومن تلاش خواهد کرد.

موحد افزود: تقویت رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی مسئله ای لازم و ضروری است و این اقدام در راستای مقابله با موج مخرب جنگ نرم بایستی با اهتمام و جدیت بیشتری انجام شود و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیز بایستی بتواند شرایط مصونیت‌بخشی به افکار و اذهان عمومی را در جهان اسلام ایجاد کند.

وی حفظ و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی، کمک به ترویج و نهادینه‌سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر مبتنی بر مبنای الگوها ارزش‌های انقلاب با تأکید بر مخاطبان و جامعه هدف را از جمله چشم‌انداز و اهداف سازمان بسیج رسانه خواند و گفت: ترویج فضیلت‌های معنوی و اخلاق اسلامی، تعمیق روحیه جهادی و فرهنگ مقاومت در بین اصحاب رسانه، حمایت و نقش‌آفرینی در نهضت نظری و ایده‌پردازی و تولید علم در عرصه ارتباطات از اهداف و سیاست‌های دیگر سازمان بسیج رسانه است که با همکاری اصحاب رسانه به آن اهتمام خواهیم ورزید و ارتقای سطح علمی و توانمندسازی اصحاب رسانه، منزلت‌افزایی علمی، فرهنگی، فکری، هویتی و اجتماعی برای اصحاب رسانه را در دستور کار داریم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر