کد خبر: 690660
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
فرمانده سپاه شاهرود:
فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: استکبار امروز به خوبی دریافته است که تحریم و تهدید بر ملت ایران اثری ندارد.

حمید دامغانی در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه امام خمینی(ره) حوزه بسیج کربلا که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در پایگاه بسیج امام خمینی(ره) روستای میقان بخش بسطام برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با بیان اینکه امروز بیش از گذشته به فرهنگ بسیج در جامعه نیاز داریم، اظهار کرد: دشمن در جنگ نرم خود امروز اعتقادات و ارزش‌های نظام اسلامی را هدف قرار داده است و با استفاده از ابزار فرهنگی و رسانه‌ای تلاش دارد، فرهنگ جامعه ما را تغییر دهد.

وی افزود: استکبار امروز به خوبی دریافته است که تحریم و تهدید بر ملت ایران اثری ندارد؛ چرا که ملت ایران با تفکر بسیج که برگرفته از اسلام ناب و فرهنگ عاشوراست در مقابل استکبار ایستاده است.

فرمانده سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: آنها این تفکر و فرهنگ را هدف قرار داده و راه آن را نیز حمله و تهاجم نرم فرهنگی دیده‌اند و تلاش می‌کنند با استفاده از فرهنگ نرم غربی که بر ابتذال و مادیات بنا شده، فرهنگ متعالی ما را از هم متلاشی کنند.

وی تصریح کرد: امام راحل با دوراندیشی خود سدی برابر دشمنان انقلاب ایجاد کرده که این سد تاکنون تمام رشته‌های آنان را پنبه و راه نفوذ بر نظام اسلامی را مقابل آنها سد کرده است.

دامغانی با بیان اینکه باید مراقب رخنه‌های فرهنگی دشمن باشیم، بیان کرد: امروز ما الگوی جهان اسلام و ملت‌های مظلوم در برابر دشمنان و استکبار جهانی هستیم و باید تلاش کنیم که این الگو بودن را حفظ کنیم.

وی تأکید کرد: دشمن با توطئه‌های فراوان تلاش می‌کند ایران اسلامی را در چهره دنیا تخریب کند و باید مراقب باشیم و با وحدت و پشتیبانی از ولایت و رهنمودهای ایشان در برابر توطئه‌های آنها بایستیم.

فرمانده سپاه شاهرود با تأکید بر رسالت بسیج در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: بسیجی نمونه‌ای از عشق، ایثار، تلاش و کوشش و مجاهدت و اخلاص و عمل بهنگام است و باید اینها در جامعه تقویت شود.

وی با تقدیر از حضور مردم و بسیجیان میقان را پایگاه ایثار و شهادت و پشتیبانی از انقلاب و نظام عنوان کرد و افزود: شما مردم خوب میقان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بیش از صد شهید تقدیم انقلاب کرده و یکی از روستاهای ایثارگر و ولایی کشورید و باید این اسوه و الگو بودن خود را تقویت و ترویج کنید.

در این مراسم از زحمات محمد بیکی در طول تصدی فرماندهی پایگاه امام خمینی(ره)تقدیر و سیدمحمد حسینی به عنوان فرمانده جدید پایگاه حکم سرپرستی خود را از فرمانده سپاه شاهرود دریافت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر