کد خبر: 689695
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
مدیر کل آموزش وپرورش لرستان:
مدیر کل آموزش وپرورش لرستان گفت: جایگاه لرستان در میانگین نمرات نهایی دانش آموزان پنج پله ارتقاء یافت .
بهروج
به گزارش جوان از خرم آ باد ،گودرز کریمی فر در جمع روسای مناطق و شهرستانها گفت: ارتقاء پنج پله ای آموزش و پرورش لرستان در شاخص میانگین نمرات نهایی نشان داد که با برنامه محوری و پژوهش مداری می توان در مسیر ترقی و پیشرفت حرکت کرد. وی اظهار کرد : کیفیت بخشی به آموزش، ارتقاء جایگاه لرستان در کنکور سراسری ، تقویت و گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و توسعه پژوهش سراهای دانش آموزی از جمله نتایج این حرکت علمی وهوشمندانه در دستگاه تعلیم و تربیت لرستان است.
 
وی تصریح کرد : روسای آموزش و پرورش باید تلاش کنند تا رهبری آموزشی را در دست گرفته و با تعامل ،همفکری و هم افزایی به دنبال اعتلای فرهنگ و اندیشه این سامان باشند .
 
کریمی فر گفت : توجه به پنج اصل برنامه ریزی ، سازماندهی ، هماهنگی ، کنترل و نظارت لازمه موفقیت مدیران است و برای پویایی و نشاط دستگاه باید به این مولفه ها توجه شود .
 
وی ارتقاء کیفیت آموزش ، تقویت وحمایت از توسعه رشته های علوم انسانی را در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) لازم و ضروری برشمرد و افزود : باید توسعه متوازن رشته های تحصیلی متناسب با نیاز بازار کار و نظریه پردازی در رشته های علوم انسانی را جدی گرفت و برای تحقق این اصول برنامه ریزی کرد .
 
کریمی فر در ادامه به مجوز تاسیس دو پژوهش سرای دانش آموزی در شهرستانهای خرم آباد و پلدختر اشاره کرد و گفت : باید تلاش شود تا روحیه پرسشگری و پژوهش در دانش آموزان نهادینه شود .
 
وی تصریح کرد : باید روسای آموزش و پرورش آهنگ حرکت خود رامتناسب با سیر حرکت کشور و استان تنظیم کنند و در اجرای دقیق سیاست ها و برنامه های ابلاغی تلاش کنند .
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار