کد خبر: 660271
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
براي‌مان افتخار محسوب مي‌شود، مهم نيست كه حذف مي‌شويم يا مدال نمي‌گيريم، براي‌مان مهم اين است كه...
وحيد صابري
با 40 درصد آمادگي قهرمان آسيا شديم
 
 
هر چند ايران دربسكتبال كاپ آسيا با تلفيقي از ملي پوشان جوان و باتجربه توانست مقام قهرماني را از آن خود كند، اما حامد حدادي معتقد است كه اين فقط 40 درصد توان ما در اين مسابقات بوده است. ملي پوش ارزنده كشورمان كه در اين دوره به عنوان ارزشمندترين بازيكن شناخته شد درباره قهرماني تيم ملي بسكتبال كشورمان گفت:براي اين رقابت‌ها تمرينات كمي را پشت سر گذاشتيم، اولش ناهماهنگ بوديم و اين طبيعي بود چون ما از دوران بدنسازي به اين رقابت‌ها آمده بوديم، خستگي در چهره بازيكنان وجود داشت، اما تا آخر با قدرت جنگيديم. ضمن اينكه تيم‌هاي خوبي مثل تايوان و فيليپين در اين مسابقات حضور داشتند. وي با اشاره به اينكه جوان‌ها در اين مسابقات خوب كار كردند اظهار داشت: جوان‌هاي تيم به خوبي كار كرده‌اند و راضي‌كننده بودند. اميدوارم به آنها بها داده شود. تنها چيزي كه آنها مي‌خواهند حضور در مسابقات مختلف و كسب تجربه است، آنها در اين رقابت مهم آبديده شده‌اند و خيلي به بالا رفتن اعتماد به نفس‌شان كمك كرد.
 
 
 
مدافع كاستاريكا جانشين احتمالي سيد جلال
 
 
پس از حرف و حديث‌هاي فراوان درباره جدايي سيدجلال حسيني از جمع سرخپوشان اما وقتي اين قضيه كلاً قطعي شد كه او در اين فصل در بين سرخ‌ها نيست مسئولان پرسپوليس بيكار ننشستند و گزينه‌هايي را براي اين تيم انتخاب كردند كه يكي از اين گزينه‌ها ملي‌پوش تيم ملي كارستاريكا است كه گفته مي‌شود مسئولان پرسپوليس با اين بازيكن وارد مذاكره شده‌اند. اين بازيكن ميشائيل اومانا مدافع 32 ساله تيم ملي كاستاريكا است كه در جام جهاني 2014 برزيل بازي كرده است و از قضا حساس‌ترين پنالتي‌هاي اين تيم را در مرحله يك چهارم نهايي جام جهاني 2014 برزيل از دست داد تا خبرسازترين ملي‌پوش كاستاريكا لقب بگيرد. او كه 180 سانتيمتر قد و 86 بازي ملي را در كارنامه خود دارد، موفق شده يك گل را براي تيم ملي كشورش به ثمر برساند. پرسپوليس 48 ساعت است كه مذاكراتش را به طور رسمي با مدير برنامه اين بازيكن آغاز كرده و گفته مي‌شود، بالغ بر يك ميليارد تومان هزينه حضور اين بازيكن در ايران است. به هر حال آن طور كه از شواهد و قرائن مشخص است، دايي بازي مشائيل را پسنديده و در صورت توافق جايگزين حسيني مي‌شود.
 
 
 
براي دفاع از آرمان‌هايم با صهيونيست‌ها مسابقه ندادم
 
 
براي‌مان افتخار محسوب مي‌شود، مهم نيست كه حذف مي‌شويم يا مدال نمي‌گيريم، براي‌مان مهم اين است كه در پاسداشت آرمان‌ها و احترام به مردم مظلوم فلسطين به ويژه كودكان به خاك و خون خفته سرزمين قدس حاضر نيستيم با ورزشكار صهيونيست رقابت كنيم. وحيد كشتكار، عضو تيم ملي شناي كم‌بينايان ايران در سال 2010 در مسابقات جهاني هلند در ماده 100 متر آزاد در حالي كه شانس كسب مدال را داشت حاضر نشد با ورزشكار رژيم صهيونيستي شنا كند و در تاريخ ورزش كشورمان به نام ورزشكارجوانمرد نامش ثبت شد. وي درباره اين دوره از مسابقات مي‌گويد:در مسابقات جهاني هلند كه در حد پارالمپيك بود شناگران سرشناس زيادي شركت داشتند و من هم كه ركورد ورودي اين مسابقات را در آلمان با تلاش و سختي زيادي كسب كرده بودم خيلي اميد داشتم در مسابقات جهاني مدال كسب كنم. وي افزود: شب پيش از مسابقه نيز مشخص شد كه در خط كناري من بايد با شناگر اسرائيلي شانه به شانه باشم، با اينكه مي‌دانستم مدال مي‌گيرم اما به خاطر قتل عام كودكان فلسطيني از اين مسابقه منصرف شدم تا اين گونه با مردم فلسطين همدردي كرده باشم.
 
 
 
استقلال خانه من است
 
 
بالاخره آندو ديروز با استقلال دو سال ديگر تمديد كرد تا به همه شايعات خاتمه دهد.  تيموريان با
اشاره به اينكه خوشحال است كه در اين تيم ماندني شده، اظهار داشت:خوشحالم در خانه‌ خودم مانده‌ام. در روزهاي گذشته مشكلاتي در قراردادم وجود داشت و با صحبت‌هايي كه با نظري جويباري انجام دادم توافق نهايي انجام شد و من قراردادم را به مدت دو سال ديگر تمديد كردم. وي درباره اينكه مشكلاتم با استقلال حل شد گفت:من نسبت به سال گذشته طلبي را از استقلال دارم و اين باشگاه متعهد شد تا به طور كامل آن را به من پرداخت كند. تا آنجا كه مي‌دانم وقتي با نظري‌جويباري صحبت كردم مقرر شد طي هفته آينده مطالباتم پرداخت شود و مشكلي هم در اين زمينه وجود ندارد. در حالي كه در چند روز گذشته افشارزاده مدير‌عامل استقلال گفته بود كه ما تعهدي به تيموريان نداده بوديم و قرار نيست كسي براي تيم بزرگي چون استقلال شرط و شروط بگذارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار