کد خبر: 658204
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت – جنوب گفت : گستردگی فعالیت حوزه بسیج شهید تندگویان بر اساس توانمندی هایی است که در نفت و حوزه نفتی وجود دارد .

 

 

 

 

سرهنگ سید شهریار موسوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب افزود : حوزه بسیج شهید تندگویان یکی از قدیمی ترین حوزه های اداری کشور و از لحاظ نیروی انسانی و موقعیت جغرافیایی و سرزمینی از بزرگترین و گسترده ترین حوزه ها است .

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت – جنوب افزود : گستردگی کار و فعالیت حوزه بسیج شهید تندگویان هم از لحاظ جغرافیایی و هم از لحاظ نیروی انسانی بر اساس توانمندی هایی است که در نفت و حوزه نفتی وجود دارد و به همین دلیل جایگاه این حوزه را خاص کرده است . کارایی این حوزه هم از بعد کیفی و هم از بعد کمی با سایر ارگان ها و حوزه های دیگر متمایز شده و مهم تر لحاظ می شود .

 

موسوی ادامه داد : یکی از فعالیت هایی که در ابتدای سال 93 توسط این حوزه به انجام رسید بسیح نیروهایی بود که میزبانی حدود 28 هزار نفر از کاروانان راهیان نور را با فراهم کردن شرایط اسکان ، تامین غذا و امکانات رفاهی توزیع بسته های فرهنگی و پذیرایی از کاروان ها بر عهده گرفته بودند . همچنین از دیگر فعالیت های این حوزه می توان به برپایی ایستگاه های صلواتی برای مراسمات مختلف مذهبی در سطح مناطق عملیاتی و میزبانی از مهمانان خاص وزارتخانه اشاره کرد .

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت – جنوب گفت : پروژه ساخت یادمان شهدای هور و سرلشکر شهید علی هاشمی در محل تفحص پیکر مطهر این شهید از سال گذشته آغاز شد که پیشرفت های بسیار خوبی در این زمینه حاصل شده است . در ابتدای ماه مبارک رمضان نیز ساخت و سازهای اداری یادمان نیز آغاز به کار می کند . سوله سازی ، سنگر سازی ، ساختمان ها و سرویس های بهداشتی به عنوان مهمترین بخش کار به دستور فرماندهی سپاه ولی عصر سردار شاهوارپور در حال صورت پذیری است .

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت – جنوب گفت : در حال حاضر نیز طرح نشاط و تعالی فرندان مطرح است که به همین هدف از سال گذشته برنامه ای تحت عنوان مسجد ، بسیج و روحانیت ایجاد شده که کلیه نیروهای بسیجی کارکنان نفتی در این پایگاه ها و نیروهای بسیجی غیر نفتی حاضر در مساجد را پشتیبانی می کند ، کلاس های عقدیتی و بصیرت افزایی و همچنین فرهنگی و هنری از خواهران و برادران بسیجی ثبت نام بعمل آورده و برای تقویت نشاط و تعالی در پایان دوره های تابستانی نیز به اردوهای تفریحی فرستاده می شوند .

 

موسوی افزود : در حال حاضر بیش از 800 خانواده بسیجی نفت برای زیارت امام رضا (ع) در طرح تابستانه تحت عنوان الگوهای حفظ انسجام زیارتی اعزام می شوند که اسکان این خانواده ها در مشهد مقدس به عهده حوزه بسیج شهید تنگویان است .

 

وی ادامه داد : از دیگر برنامه های طرح تابستانه حوزه بسیج شهید تندگویان می توان از برنامه های علمی پژوهشی نام برد که در این برنامه ها برآنیم تا با کمک از نخبگان و مخترعین بسیجی در معاونت علمی پژوهشی نیازهای خود را که برگرفته از صنعت نفت است را برطرف کرده و از وابستگی خود به جوامع خارجی بکاهیم .

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت – جنوب خبر داد ؛ به منظور اطلاع شهروندان از فعالیت ها و خبرهای حوزه بسیج شهید تندگویان سایتی تحت عنوان سایت بشارت راه اندازی شده که کاملا به این حوزه اختصاص دارد و برنامه های فرهنگی ، سیاسی و ابعاد دیگر را مودر بررسی قرار می دهد .

 

وی ادامه داد : فرهنگ بسیجی ، فرهنگی ولایت است . فرهنگی واقعی که امام راحل (ره) برای نسل ما و برای بشریت به وجود آورد ، امام تنها کسی بود که احیا گر تفکر انسانی شد و بیداری اسلامی و تمامی تحولات سیاسی که در کره زمین رخ داد از نوع تفکر امام که بیداری را ایجاد کرد . نشات گرفت .

 

عشق امام به بسیج باعث درک جایگاه بسیج می شود . لذا اگر امام را خوب درک کنیم بسیج را درک کرده ایم .

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر