کد خبر: 650617
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
مدیرکل بانک مهر اقتصاد قزوین:
مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین با اشاره به ایثارگری های رزمندگان و جانبازان در 8 سال دفاع مقدس گفت: جانبازان مظهر رشادت، ایثار، افتخار و فداکاری هستند.

به گزارش جوان، همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز از جانبازان بانک مهر اقتصاد استان قزوین تجلیل شد.

محمدتقی نوروزی مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: ماه شعبان از شريف‌ترين ماه های سال است، در این ماه ولادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) ، حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت ولي عصر (عج) واقع شده و در سخنان بزرگان دین بر اهميت اين ماه بسیار اشاره شده است.

وی با اشاره به روز جانباز بیان داشت: جانبازان مظهر رشادت، ایثار، افتخار و فداکاری هستند و کشور ما در سایه وجود پر برکت جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا و دعای خیر آنها در مقابل هجمه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستاده و پا برجا است و باید قدر آنها را دانست.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان قزوین تصریح کرد: هيچ زيبايي در عالم و در زندگي انسان بدون ايثار تحقق پيدا نمي‌كند چرا كه خميرمايه تجلي همة خوبي‌ها ايثار است.

نوروزی هدف از برپایی این مراسم را تقدیر از ایثارگری های این عزیزان و ارج نهادن به مقام شامخ جانبازان سرافراز عنوان کرد و گفت: جانبازان و ایثارگران یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اسوه های واقعی جهاد، ایثار و فداكاری هستند که نسل امروز جامعه، بخصوص جوانان باید آنها را الگوی خویش قرار دهند.

وی آیین حضرت عباس (ع) را مظهر بصیرت خواند و افزود: آن حضرت برای حفظ ارزشها و تبعیت از ولایت و امام زمان خود بزرگترین درس را به بشریت داده است و جانبازان سرافراز در حقیقت به آن حضرت اقتدا کردند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود و هدایای از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های جانبازان بانک مهر اقتصاد استان قزوین تجلیل و قدردانی شد.

پایان پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار