کد خبر: 650384
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۲ خرداد خبر داد.

 حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 93 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شد که داوطلبان بتوانند تا ساعت 24 روز پنجشنبه 22 خرداد نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: ضرورت دارد داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون در مهلت در نظر گرفته شده با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور و  پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 93 اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی سال 93 دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد از طریق دو روش پذیرش بر اساس آزمون و سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد.

توکلی با اشاره به آمار ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون تا صبح امروز، گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 19 خردادماه 126 هزار و 698 نفر داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: آزمون کد رشته‌های با آزمون دوره کاردانی به کارشناسی سال 93 دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه آزاد در روز پنجشنبه  23 مردادماه برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار