کد خبر: 635837
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
رئیس اتاق اصناف ایران از برگزاری فروش فوق‌العاده در 2 هزار واحد صنفی شهر تهران خبر داد و گفت: فروش فوق‌العاده بهاره با 10 تا 15 درصد تخفیف در صنوف پوشاک، کیف و کفش شرق تهران آغاز شد.
مهر: رئیس اتاق اصناف ایران از برگزاری فروش فوق‌العاده در 2 هزار واحد صنفی شهر تهران خبر داد و گفت: فروش فوق‌العاده بهاره با 10 تا 15 درصد تخفیف در صنوف پوشاک، کیف و کفش شرق تهران آغاز شد.

قاسم نوده فراهانی در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه بهاره حکیمیه تهرانپارس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مناسبت ایام پایانی سال در چهار نقطه پارک ارم، حکیمیه تهرانپارس، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران از امروز آغاز به کار کرده و تا 17 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق اسناد ایران افزود: احتمال تمدید این نمایشگاه ها وجود ندارد و مردم می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب در یک بازه زمانی 10 روزه تامین کنند. وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ها کالا از تولید به مصرف عرضه می شود و توزیع کالاهای خارجی غیرمجاز است مگر اینکه در کالایی تولید داخل نداشته باشیم.

به گفته فراهانی، پوشاک 25 درصد و مواد غذایی بین 10 تا 12 درصد ارزان تر از قیمت بازار عرضه می شود و استقبال مردم در همین ساعات آغازین کار نمایشگاه ها خوب است. به گفته رئیس اتاق اسناد ایران پیش از آغاز نمایشگاه کالای غرف به لحاظ کیفی کنترل شده است، ضمن اینکه بازرسی‌های لازم نیز در طول برگزاری نمایشگاه صورت می پذیرد.

وی از نصب 6 دستگاه ATM برای سهولت دریافت پول در نمایشگاه حکیمیه تهرانپارس خبر داد و گفت: در سایر نمایشگاه ها نیز این دستگاه ها نصب خواهد شد.

فراهانی از آغاز فروش فوق العاده واحدهای صنفی در کل کشور خبر داد و تاکید کرد: کالا با 10 تا 15 درصد تخفیف عرضه می شود و در پوشاک، کیف و کفش شاهد برگزاری این فروش ها هستیم، ضمن اینکه در تهران دو هزار و احد صنفی در طرح فروش فوق العاده شرکت کرده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار