کد خبر: 635725
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد !
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ذخیره یک‌هزار و 100 تن میوه شب عید در این استان خبر داد !

عباس تابش در تنگستان ،گفت: 1100 تن میوه شامل پرتقال و سیب برای شب عید در استان بوشهر ذخیره شده که امیدوارم با توزیع به موقع بتوانیم ضمن تنظیم ایجاد آرامش و تعادل قیمت در بازار دسترسی مردم به میوه شب عید را سهل و آسان کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: به غیر از شهر اهرم که در حال حاضر نمایشگاه بهاره در آن در حال خدمت‌دهی به مردم است در نظر داریم 9 نمایشگاه دیگر در استان نیز برای تهیه مایحتاج مردم در اوایل سال جدید برپا کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت حفظ و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در آستانه سال جدید است، افزود: سیاست دولت تدبیر و امید در آستانه سال جدید ضمن حفظ و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم ارائه کالای با کیفت و قیمت مناسب از اهداف دولت است.

تابش با اشاره به نظارت مستمر صنعت و معدن بر قیمت کالاهای اساسی مردم گفت: کارگروهی در سازمان صنعت و معدن تشکیل شده که به‌صورت مستمر بر قیمت‌های کالای مشمول قیمت‌گذاری نظارت کامل دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به نظارت بر قیمت حبوبات، مرغ و سایر مایحتاج مردم اشاره کرد و گفت: در بحث قیمت حبوبات و مرغ و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم سازمان با جدیت وارد این عرصه شده تا بتوانیم رضایت مردم ولایتمدار استان را فراهم کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر