کد خبر: 630635
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
مدیردرمان تامین اجتماعی لرستان:
مدیردرمان تامین اجتماعی لرستان کمبود پزشک متخصص را از مهم ترین مشکلات درمان استان لرستان اعلام کرد.
بهروج

به گزارش جوان از خرم آباد، امین بهاروند، مدیردرمان تامین اجتماعی استان لرستان  در جمع خبرنگاران کمبود پزشک متخصص را از مهم ترین مشکلات حوزه درمان خواند.

وی افزود: نبود جراح مغز و اعصاب، چشم و ارتوپدی ازمشکلات اساسی مدیریت درمان تامین اجتماعی است.


بهاروند با تاکید برضرورت همکاری مسئولان جهت رفع این مشکل، اظهار داشت: انتظارمی رود با تعامل با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و افزایش سهیمه استان مشکل پزشکان متخصص رفع شود.


وی با بیان اینکه از پزشکان متخصص در این استان استقبال گسترده خواهد شد، عنوان کرد: در این راستا امکانات رفاهی ویژه از جمله مسکن در اختیار پزشکان مختصص قرار می گیرد.


مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان نیازمند جذب نیرو

وی با بیان اینکه این نهاد نیازمند تعدد25 نیروی انسانی است، افزود: با جذب این تعداد شیفت عصر درمانگاه کوهدشت، شماره سه خرم آباد و درمانگاه پلدختر راه اندازی می شود.


مدیردرمان تامین اجتماعی استان لرستان اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی به عنوان متولی امور درمان سازمان تامین اجتماعی در استان لرستان است.


بهاروند با اشاره به مشکلات حوزه درمان، گفت: استفاده از دفترچه های درمانی توسط افراد غیر از بیمه شدگان از جمله عمده مشکلاتی است که نیازمند به فرهنگ سازی است.


وی با بیان اینکه شش ماه دوم سال، کار درمان شلوغ است، افزود: انتظار می رود مردم از مراجعات غیرضروری در این مدت به مراکز درمانی اجتناب کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار