کد خبر: 620625
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۵
حسن رحیمی در گفت‌وگو اختصاصی با «جوان آنلاین»
حسن رحيمي دارنده مدال طلای مسابقات جهانی بوداپست مجارستان که براساس اعلام فیلا فنی‌ترین کشتی گیر جهان شناخته شده...
حسن رحيمي دارنده مدال طلای مسابقات جهانی بوداپست مجارستان که براساس اعلام فیلا فنی‌ترین کشتی گیر جهان شناخته شده پس از کسب این عنوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی جوان‌آنلاین پاسخگوی برخی از سوالات بود که در زیر می خوانید:
نظرت در ارتباط با این عنوانی که بدست آوردی چیست؟
از اینکه چنین عنوانی را به دست آوردن بسیار خوشحالم و این نظر فیلا بوده که من را انتخاب کند. من کشتی هایم را گرفتم و اینکه فیلا من را مستحق چنین تشویقی می داند بسیار خوشحال هستم. من پیش از مسابقات جهانی تمرینات خوبی داشتم و همان تمرینات در کنار تجربه های سالیان گذشته در کنار یکدیگر سبب شد تا جدا از قهرمانی جهان صاحب این موفقیت نیز بشوم.
اما اسم شما بین بهترین ها نیز قرار دارد؟
همین طور است و من چون همه حریفانم را بردم و در خاک نیز از آنها امتیاز گرفتم و جدا از آن تنها 3 امتیاز به رقیبانم دادم چنین تصمیمی گرفته اند. من در طول مسابقات جهانی 2 امتیاز خاک شدن به حریف کره ای و یک امتیاز اخطار به حریف هندی در فینال دادم و جدا از آن هیچ کشتی گیری نتوانسته از من امتیاز بگیرد.
تمرینات را آیا شروع کرده اید؟
من اکنون در اردوی تیم ملی هستم و تمرینات ریکاوری را انجام می دهم و آخرین روزهای تمرینات ده روزه را سپری می کنم. چند وقت پیش آقای خادم از المپیکی ها خواست تا در اردوی تیم ملی حاضر شوند و ما نیز به خانه کشتی رفته ایم تا از برنامه تمرینی عقب نباشیم.
لیگ برتر کشتی آزاد را هم پیگیری می کنی؟
کم و بیش این لیگ را نگاه کردم و 55 کیلویی های لیگ خوب کار کردند ولی آنها همان حریفانی هستند که من بارها با آنها روبرو شده و کشتی گرفته ام و آنها را برده ام آنهم با اختلاف بسیار زیاد.
ناراحت نیستی که در لیگ حضور نداری؟
از لحلظ مالی ناراحت هستم و ضرر زیادی را متحمل شدم و از آنجایی که از محل دیگری نیز ساپورت نشدیم بی شک تا حد زیادی دچار مشکل خواهیم شد. با این حال این تصمیم خادم بوده و ما نیز احترام می گذاریم. ما امسال باید در جام جهانی، انتخابی تیم ملی، بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی شرکت کنیم و به همین دلیل هم شاید حضور در لیگ به ضرر ما می شد.
در این ارتباط که مشکل مالی دارید و ساپورتی از شما نشده با خادم صحبتب را انجام ندادید؟
صحبت داشتم و مشکلات را با وی در میان گذاشتم ولی وی شرایط را طوری گفتند که ما نیز نمی توانیم حرفی روی حرف خادم داشته باشیم. شکی نیست که اگر در لیگ شرکت می کردم ساپورت مالی می شدم. جدا از آن حضور در لیگ با دو کیلو ارفاق است و فشار زیادی روی من نمی آمد. متاسفانه تاکنون نیز هیچ مسئولی تماسی با من نداشته است.
انتهای پیام/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار