کد خبر: 615891
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
در لرستان موجب كاهش 50 درصد آمارتصادفات فوتي شده است
فرمانده پليس راهنمايي و رانندگي لرستان گفت: اجراي طرح همياران پليس در استان موجب كاهش 50 درصد آمار تصادفات فوتي در حوادث رانندگي در لرستان شده است.
بهروج

به گزارش جوان ، سرهنگ پرويز حسيني  در آيين تجليل از همياران پليس، فرهنگ ياوران ترافيك و خبرنگاران نمونه لرستان افزود: از ابتداي اجراي طرح همياران پليس تاكنون نقش همياران در كاهش تصادفات و فرهنگ سازي مناسب در حوزه ترافيك نقش تاثيرگذار بوده است.
وي تصريح كرد: اجراي مقررات، آموزش هاي لازم به خانواده ها، كاهش ميزان ترافيك در سطح شهرها و پايان آمدن ميزان كشته ها در سوانح رانندگي به دليل گوشزد كردن مسائل مهم رانندگي به والدين، مي تواند نقش جدي همياران پليس در استان را به خوبي نشان دهد.
وي ابراز اميدواري كرد با حمايت جدي همياران پليس و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي توسط والدين بتوان از بروز حوادث رانندگي در جاده هاي استان به خوبي جلوگيري كرد.
معاون پژوهش، برنامه ريزي و نيروي انساني آموزش و پرورش لرستان نيز گفت: طرح همياران پليس چند سالي به عنوان يك طرح جامع و مفيد جهت بهبود وضعيت ترافيك در سطح استان اجرا شده است كه همياران با دست هاي كوچك خود كمك شاياني در راستاي رفع مشكلات ترافيكي در لرستان انجام داده اند.
عبدالكريم كشوري افزود: با توجه به اينكه كشور ايران به عنوان يكي از كشورهاي پرتردد و پرسفر به شمار مي رود اجراي اين گونه طرح ها به عنوان نيازهاي ضروري است.
وي با بيان اينكه 50 درصد كاهش تصادفات فوتي حاصل تذكرات و مسووليت پذيري همياران پليس در لرستان است، اظهار داشت: همياري پليس فرصتي مناسب براي تربيت رانندگان آينده است و اين طرح حس مسووليت پذيري در ميان دانش آموزان را براي تغيير سرنوشت جامعه به خوبي تقويت كرده است.
وي با بيان اينكه اين طرح مي تواند تقويت انضباط اجتماعي را به دانش آموزان و خود جامعه القا كند، اضافه كرد: نهادينه كردن قوانين اجتماعي و كاهش تخلفات جاده اي مرهون زحمات همياران پليس است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار