کد خبر: 523183
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۲
فرماندار سمنان:

سعدالدین گفت :با توجه به شرایط بازار و سطح شهر و افزایش نگرانیهای مردم از گرانیها ، چند نرخی بودن بعضی از اقلام را از سوی عده ای سود جو که از این وضیعت بازار سوء استفاده و به نفع خود بهره برداری میکنند ،با تشدید بازرسیها با این متخلفان برخورد خواهد شد 
وي ضمن تقدیر از اصناف و سازمان صنعت معدن تجارت در برگزاری نمایشگاه بهاره که مورد استقبال مردم نیز واقع شده بود، ادامه داد: ضرورت بررسی نقاط قوت و ضعف در اجرای نمایشگاه مطمئنا در اجرای نمایشگاههای اتی مثمر ثمرخواهد بود .
فرماندار شهرستان سمنان ،از تلاش اعضای ستاد در تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و توزیع میوه عید تقدیر و تصریح کرد :دشمنان در صدد ناارام نشان دادن شرایط بازار کشور هستند و در هر مرحله ای با دستاویز قرار دادن موضوعی می کوشند مردم را نسبت به برخی از اقلام حساس كنند.
وي از دستگاههای متولی خواست تا با افرادی که نسبت به احتکار اقلام ضروری مردم مبادرت می نمایند پیگیری و برخورد قانونی لازم صورت پذیرد .
یحیایی معاون سازمان صنعت معدن تجارت نیز در این جلسه با اعلام تشدید بازرسیها در خصوص اقلام پر مصرف مردم بیان داشت با همکاری مردم میتوان نسبت به کنترل قیمت ها نظارت بیشتری داشته باشیم .
در این جلسه در خصوص توزیع میوه وتره بار،ذخیره سازی گوشت سفید، تامین روغن مورد نیاز بازار و مشکل غرفه های عرضه مستقیم میوه وتره بار در مسکن مهر و تامین خرما جهت نمایشگاه ضیافت در تیرماه بحث و تصمیمات لازم صورت پذیرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار