کد خبر: 516476
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۲

فارس: دانشگاه‎ها باید در فصل‎های آموزشی خود تجدید نظر کنند و درصدد توسعه رشته‎هایی که موردنیاز استان است برآیند و از پذیرش دانشجو در رشته‎هایی که حس نمی‎شود و یا اشباع شده باید به طور جدی خودداری شود.

وی با بیان اینکه کشاورزی، زمینه اشتغال زیادی را در استان فراهم می‎کند، تصریح کرد: گلستان به عنوان قطب کشاورزی شناخته می‎شود و ظرفیت‎های خوبی در این بخش وجود دارد که اگر بهینه مورد استفاده قرار بگیرد شاهد اتفاقات خوبی در بخش کشاورزی استان خواهیم بود.

فقدان صنایع تبدیلی کشاورزی لطمات زیادی به تولید استان می‎زند

نماینده مردم مینودشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی در گلستان تاکید کرد و افزود: اکثر محصولات کشاورزی گلستان با قیمت بسیار پایین از سوی استان‎های دیگر خریداری و حمل می‎شود و بعد از بسته‎بندی و فراوری دوباره به استان برمی‎گردد.

رجبی تاکید کرد: فقدان صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی لطمات زیادی را به تولید استان وارد می‎کند.

وی با بیان اینکه در زمینه مشاغل خانگی اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: در کمیسیون اقتصادی که متولی بخش اشتغال و اقتصاد خانواده هستند یکی از تعهدات و طرح‎های اولویت‎دار استان توجه به مشاغل خانگی است.

نتیجه نهایی قانون بیمه زنان خانه‎دار به مردم اعلام می‎شود

نماینده مردم مینودشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود 50 درصد جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‎دهند، خاطرنشان کرد: اشتغال بانوان در افزایش تولیدات تاثیر مثبت فراوانی دارد چراکه آنها می‎توانند علاوه بر تربیت فرزندان در زمینه تامین قسمتی از هزینه زندگی و اقتصاد خانواده موثر باشند.

رجبی در خصوص قانون بیمه زنان خانه‎دار گفت: این قانون در دوره قبلی مجلس مسکوت مانده و پیگیری‎های لازم انجام شده است و زمانی که به نتیجه نهایی برسد به اطلاع مردم استان خواهیم رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار