کد خبر: 501305
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۹
سردار احمدرضا رادان با اشاره به انتشار فيلم زورگيري چهار سارق در سايت‌هاي مختلف اظهار داشت: انتشار و توزيع اين فيلم در فضاي مجازي و خبري و نيز نگراني حاصل از آن باعث شد تا اين موضوع حتماً مورد پيگيري و برخورد قرار گيرد. سردار رادان با اشاره به اينكه برخورد با جرائم خشن جزو اولويت‌هاي مأموريتي نيروي انتظامي است، ادامه داد: پليس پس از وقوع اين حادثه به مجرمان نزديك شده بود كه زورگيران را دستگير كند اما انتشار فيلم در سايت‌ها به فرار مجرمان كمك كرد و باعث شد عمليات دستگيري آنها با تأخير انجام شود.
سردار رادان تأكيد كرد: پليس اين موضوع را كه گروهي باعث فرار اين افراد شدند، پيگيري مي‌كند. وي ادامه داد: ما همواره اعلام كرده‌ايم كه براي اين دسته از موضوعات، سايت و باشگاه خبرنگاران پليس را راه‌اندازي كرده‌ايم و مردم مي‌توانند اين‌گونه فيلم‌ها و مطالب را در اختيار اين مراكز قرار بدهند تا پليس در سرعت بخشيدن به برخورد با مجرمان از آن استفاده كند.
سردار رادان افزود: در خصوص برخورد با اراذل و اوباش و سارقان زورگير معتقديم كه عزم قوه قضائيه در صورتي كه روان‌سازي شود و به سطح پايين هم بروز و ظهور پيدا كند، مي‌تواند در كاهش شديد جرم و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و سارقان خشن و افراد زور‌گير مؤثر واقع شود به گونه‌اي كه نگراني‌هاي مردم كاهش يابد. وي افزود: عزم پليس را مانند دستگاه قضايي اعلام مي‌كنيم و ناجا با اراذل و اوباش و زورگير‌ها برخورد‌هاي قاطع، به هنگام و بسيار سخت دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار