کد خبر: 476613
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵
ایسنا: آیت‌الله ابراهیم امینی در دیدار با دلبری، مشکل اساسی در کشورمان را عمل نکردن به قانون دانست و با تاکید به رعایت قواعد و ضوابط و اخلاق اسلامی گفت: امیدوارم شهردار قم همانگونه كه قوانين و مقررات را رعايت مي‌كند برای دیگران الگو باشد.

وی ضمن لزوم توجه بر وضعيت ساخت و سازها در سطح شهر بر تفکیک آپارتمان‌ها از خانه ویلایی بدین معنی که به هر کدام جای جداگانه تعلق گیرد، بيان كرد: شهرداری باید به فكر کوچه‌های باریک محله‌های قدیمی شهر باشد.

امام جمعه قم با اشاره به زیارتی بودن شهر قم و توریست‌پذیر بودن این شهر و تذکر راجع به فراهم کردن شرایط مناسب برای رفاه حال مسافرین و زائرين اظهار كرد: مشكل ترافيك شهر و پاركينگ باید سريعا برطرف شود.

وی ضمن تاكيد بر حمايت از خصوصی سازی پارکینگ‌ها، راه حل معضل ترافیک شهر را یک‌طرفه کردن کوچه‌ها و عمل به آن به طور جدی و تامين پاركينگ فروشگاه‌ها و ادارات دولتی دانست و بيان كرد: فروش ماشین باید تحت کنترل باشد و اجازه فروش ماشین و همچنین پلاک گذاری آن مشروط به داشتن پارکینگ باشد.

آيت‌الله اميني گفت: اعمال شما مسوولان نشانه اسلامی بودن نظام است و مسوولاني كه درست عمل نكنند باعث دور شدن تعدادی از مردم از دين مي‌شوند چون آثار دین را در اعمال اين مسوولان نمی‌بینند و این بدبینی‌ها تقصیر دین نیست و علت آن عمل نکردن به دین است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار