کد خبر: 470489
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱
از سوی نهاد کتابخانه‌های کشور و با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌ای هر استان دو مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه هدف از این مسابقات ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است، اظهار داشت: این دو مسابقه از کتاب زندگی به سبک روح‌الله تألیف علی‌اکبر سبزیان و متن وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) و با همکاری ستاد مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
غلامرضا یاوری ادامه داد: توزیع پرسشنامه و کتاب زندگی به سبک روح‌الله با ۵۰ درصد تخفیف در اتوبوس‌های حامل زائران حرم ملکوتی امام خمینی(ره) انجام می‌شود و ستاد بزرگداشت بیست و سومین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ۱۱۰ جایزه برای این مسابقه در نظر گرفته است.
وی تصریح کرد: هم‌چنین فرم‌های مسابقه به همراه متن پی دی اف کتاب مورد نظر و وصیت‌نامه امام (ره) در سایت اداره کل کتابخانه‌ای عمومی استان اصفهان به نشانی www.Isfshsnpl.ir و سایت شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای کشور www.booki.ir موجود است.
وی در ادامه با اشاره به مسابقات آنلاین کتابخانه‌ای در خردادماه گفت: ۱۵ مسابقه آن‌لاین کتاب‌خوانی از کتاب‌های قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، داستان‌های شیرین (۴۲ داستان از شهید بهشتی) نوشته محمد بهشتی، انقلاب‌های رنگی و انقلاب اسلامی ایران از شعیب بهمن، درس‌هایی از امام نوشته رسول سعادتمند، مبانی و راهبردهای جهاد اقتصادی از نشر هاجر صورت می‌گیرد.
یاوری ادامه داد: درس‌هایی از امام، قناعت و ساده زیستی از رسول سعادتمند، درباره طنز از ابوالفضل حری، بهشت خانواده سیدجواد مصطفوی، محمد پیامبری برای همیشه از حسن رحیم‌پورازغدی، جاهلیت مدرن از اسماعیل شفیعی‌سروستانی، نگاهی گذرا به نهضت سالار شهیدان، طریق عشق از احمد علی‌اکبر‌زاده از دیگر کتاب‌هایی است که مسابقات آنلاین کتاب‌خوانی از متن آنها برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: متن سؤال‌ها و کتاب‌ها به صورت پی دی اف در سایت www.booki.ir موجود است و مهلت شرکت در این مسابقه‌ها تا پایان خردادماه است.
گفتنی است مهلت شرکت در مسابقه‌های ویژه ارتحال امام خمینی تا ۱۸ خردادماه است و علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ‌نامه‌های خود را به کتابخانه‌های سراسر استان اصفهان تحویل دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار