کد خبر: 465808
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۲
اکرمی با اشاره به انتصاب امیری فر و ملک زاده به جوان آنلاین گفت:

جوان آنلاین-شیرین پارسا: پس از انتصاب جنجالی سعید مرتضوی به عنوان رییس صندوق تامین اجتماعی، امیری فر متهم مستند جنجالی ظهور نزدیک است، که مدتی هم بازداشت شد،به عنوان مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و محمدشريف ملک زاده متهم پرونده جریان انحرافی است وسابقه دستگیری برای پرونده جریان انحرافی را دارد  به عنوان مشاور نهاد رییس جمهوری منصوب شدند تا اینگونه سیر انتصاب های جنجالی دولت  همچنان ادامه داشته باشد.

سید رضا اکرمی نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با جوان آنلاین با اشاره به انتصاب امیری فر و ملک زاده به عنوان مشاور رییس جمهور،گفت: متاسفانه آقای احمدی نژاد بدون حاشیه ظاهرا نمی تواند کار را ادامه دهد. لذا حاشیه درست می کند که همه ذهن ها و اندیشه ها را از مسایل اساسی کشور از قبیل اشتغال، تورم، فساد اداری و... را منحرف کند و ظاهرا بدون حاشیه نمی تواند کار کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا مجلس اقدامی در برخورد با این انتصابها انجام خواهد داد؟ تصریح کرد: مجلس تماشا می کند و به بی معرفتی و نامردی نمره می دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حاشیه سازی ها از سوی دولت موجب انحراف ذهن ها می شود،خاطرنشان کرد: البته این انتصابها آنچنان اهمیتی ندارد که مشکلی برای کشور به وجود بیاورد اما بگو مگو ها و اندیشه ها را مصروف مسایل دسته چندم می کند و مقداری از وقت و انرژی ما را می گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار