کد خبر: 459856
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶
فرماندار اسلامشهر خبر داد
غلامحسین آرام در جلسه ستاد تنظيم بازاراین شهرستان اظهارداشت : در این نمايشگاه که از ۱۳ تا ۲۲ اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد ، انواع کالاها و محصولات عرضه شده با ۱۰% تا ۱۵% سود و پایین تر از قیمت بازارعرضه خواهد شد .
نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر بیان داشت : در حال حاضر مشكل خاصي برای تهيه و عرضه محصولات غذايي و مصرفي مورد نیاز مردم نيست و خيلي از کالاهاي اساسي مردم در انبارها ذخيره شده که در زمان مقرر به بازار عرضه خواهد شد .
فرماندار اسلامشهر تاکید کرد : برپایی نمایشگاههای بهاره عرضه مستقیم کالا ، بعنوان یکی از راهکارهای دولت دررجهت تنظیم قیمت بازار شب عید می باشد که با از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (بازرگانی سابق ) با همکاری مجامع امور صنفی و تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع کالاها و خدمات برپا می شود که استقبال چشمگیر مردم از اینچنین نمایشگاههایی ، بیانگر موفقیت جرا آن می باشد .
آرام افزود : انتخاب نقاط مهم و قابل دسترس شهروندان جهت عرضه محصولات و مايحتاج مردم ، ضروزی می باشد و علاوه بر آن بحث بازرسي از کالاهايي که در سطح شهرستان عرضه مي شود، مثل گوشت قرمز و مرغ و کالاهاي ضروري که مايحتاج مردم است ،بايد با دقت و جديت بیشتری دنبال شود.
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت : مجمع امور صنفي و بازرگاني و سازمان تعزیزات حکومتی باید با افزایش بازرسي ها وکنترل قيمت ها ، نبت به رصد فعل و انفعالات بازار شب عید در سطح شهرستان نظارت بیشتری ، اعمال کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار