نخستوزیر پاکستان با ابراز خرسندی از سفر اخیر رئیسجمهوری اسلامی ایران به آن کشور، تأکید کرد که دستاوردهای سفر دکتر پزشکیان به تقویت تعاملات دوجانبه تهران و اسلامآباد منجر میشود. جوان آنلاین: «شهباز شریف» امروز طی سخنرانی در مراسم فارغالتحصیلان دانشکده افسری نیروی دریایی پاکستان در بندر کراچی، به سفر هفته گذشته مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، اشاره کرد و افزود: این بازدید گویای روابط گرم و برادرانه دو کشور است.
وی تأکید کرد: نتایج بازدید دکتر پزشکیان به تقویت هرچه بیشتر روابط ایران و پاکستان منجر میشود.
شهباز شریف افزود: تفاهمنامه اسلامآباد افتخار بزرگی برای پاکستان است و اراده ما را برای برقراری صلح، محکمتر میکند.
وی اظهار داشت که پاکستان با چالشهای داخلی و خارجی مواجه است؛ در عین حال، عزم اسلامآباد برای مبارزه بیوقفه با تروریسم، تزلزلناپذیر است.