کد خبر: 1365326
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۳۲
تماس تلفنی عضو ارشد حماس با عراقچی یک عضو ارشد جنبش حماس تلفنی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت‌و‌گو کرد.

جوان آنلاین: باسم نعیم، عضو ارشد جنبش حماس و سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماسی تلفنی درباره آخرین تحولات مذاکرات ایران و آمریکا و وضعیت فلسطین و غزه گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش تسنیم، باسم نعیم ضمن تبریک به ایران برای دستیابی به تفاهم آتش‌بس، از ایستادگی تهران در برابر تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و خواستار تداوم حمایت از مردم غزه شد.

عراقچی با تأکید بر تداوم حمایت ایران از آرمان فلسطین، تصریح کرد که تیم مذاکره‌کننده ایرانی موضوع تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها و نقض آتش‌بس در غزه را در تمامی محافل بین‌المللی و در مذاکرات با طرف آمریکایی مطرح می‌کند.

 وزیر امور خارجه کشورمان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و مقابله با طرح‌های این رژیم برای حذف حضور فلسطینی‌ها در غزه شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار