یک عضو ارشد جنبش حماس تلفنی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران گفتوگو کرد. جوان آنلاین: باسم نعیم، عضو ارشد جنبش حماس و سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماسی تلفنی درباره آخرین تحولات مذاکرات ایران و آمریکا و وضعیت فلسطین و غزه گفتوگو کردند.
به گزارش تسنیم، باسم نعیم ضمن تبریک به ایران برای دستیابی به تفاهم آتشبس، از ایستادگی تهران در برابر تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و خواستار تداوم حمایت از مردم غزه شد.
عراقچی با تأکید بر تداوم حمایت ایران از آرمان فلسطین، تصریح کرد که تیم مذاکرهکننده ایرانی موضوع تداوم تجاوزات صهیونیستها و نقض آتشبس در غزه را در تمامی محافل بینالمللی و در مذاکرات با طرف آمریکایی مطرح میکند.
وزیر امور خارجه کشورمان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف حملات رژیم صهیونیستی و مقابله با طرحهای این رژیم برای حذف حضور فلسطینیها در غزه شد.