مصطفی رضایی اظهار داشت: ارتقای کیفیت زیرسازی، آسفالت، اجرای جدول، روکش معابر و خیابانهای اصلی و فرعی شهری به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و از مسائل دخیل بر رضایتمندی عملکرد مدیریت شهری محسوب می شود که می توان با توجه و ساماندهی در این زمینه، به عنوان یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر و اساسی شهر ، در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات اصلی شهروندان گام برداشت؛ بنابراین مجموعه شرکت عمران این موضوع را به عنوان یکی از اولویت های خدمت رسانی در برنامه های اجرایی و عمرانی خود قرار داده تا در جهت رفع مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه کیفیت معابر شهری گام بردارد.
وی با اشاره به تداوم عملیات آسفالت ریزی و بهسازی پیاده روها و معابر در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان افزود: شهروندان نیز می توانند مشکلات آسفالت معابر و خیابان های محل سکونت خود را به اطلاع شرکت عمران برسانند تا رسیدگی به درخواست ها بنا به اولویت در فهرست برنامه های جاری قرار گیرد و ما بتوانیم با فراهم کردن شرایط شاهد ارتقای کیفیت و تسهیل در تردد شهروندان باشیم.