حمیدرضا نامداری از راهاندازی چتبات هوشمند پورتال آبفا البرز خبر داد و گفت: این سامانه با هدف پاسخگویی ۲۴ ساعته و برخط به سوالات شهروندان، به همت دفاتر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت آب و فاضلاب البرز ایجاد شده است.
پاسخگویی خودکار بدون نیاز به کارشناس
وی افزود: این چتبات با اتصال به پورتال شرکت و پایگاه دانش طراحی شده، قادر است بدون نیاز به حضور کارشناسان، پاسخهای مناسب را به شهروندان ارائه دهد. این سیستم با تحلیل سوالات و استفاده از هوش مصنوعی، تعامل دقیقتری با کاربران برقرار میکند.
تکمیل تدریجی پایگاه دانش چتبات
نامداری تاکید کرد: با گذشت زمان، پایگاه دانش این چتبات غنیتر شده و پاسخهای دقیقتری به کاربران ارائه خواهد شد. این فناوری نهتنها سرعت پاسخگویی را افزایش میدهد، بلکه کیفیت خدمات مشتریان را نیز ارتقا میبخشد.
دسترسی از طریق پورتال آبفا البرز
شهروندان استان البرز میتوانند از طریق پورتال شرکت آبفا به آدرس [www.abfa-alborz.ir](http://www.abfa-alborz.ir) از این خدمات هوشمند بهرهمند شوند.