کد خبر: 1230631
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
وزیر خارجه روسیه امروز با حضور در اقامتگاه سفیر تهران در مسکو به مقام شامخ شهید «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور فقید ایران ادای احترام کرد.

جوان آنلاین: سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه با حضور در اقامتگاه سفیر ایران در مسکو به مقام شامخ شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران ادای احترام کرد.

به گزارش مهر، وزیر خارجه روسیه با حضور در سفارت ایران در مسکو، دفتر یادبود شهدای سانحه هوایی را امضا و به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه فقید ایران ادای احترام کرد.

خبرگزاری تاس نیز گزارش داد که سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه برای ادای تسلیت به مناسبت جان باختن رئیس جمهور و وزیر خارجه فقید ایران در سانحه سقوط بالگرد به اقامتگاه سفیر تهران در مسکو رفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد. رئیسی برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» سفر کرده بود، و بالگرد حامل وی و همراهانش در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رئیس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار