کد خبر: 1229924
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.

 جوان آنلاین: سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در مراسم اختتامیه جام رسانه‌ای امید اظهار داشت: آرایش جنگی حق و باطل در بعد رسانه‌ای کاملاً واقعی، پیوسته و شبانه‌روزی است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: ما قدر رسانه‌ها را می‌دانیم چراکه آن چیزی که قادر است اقدامات در سطح تاکتیکی را به یک واقعیت در سطح راهبردی تبدیل کند رسانه‌ها هستند و شاید حقیقی‌ترین مصداق این موضع همین عملیات وعده صادق باشد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عملیات وعده صادق از دید ما یک عملیات محدود بود، عنوان کرد: در دید ما، هدف از این عملیات ضربه زدن به دو نقطه با تعداد محدودی پهپاد و موشک برای تنبیه یک رژیم خشن و بی عقل بود که چیزی جز منطق قدرت نمی‌فهمد.

سردار سلامی اسرائیل را سرپل سیاسی برای تنطیم سیاست‌های  آمریکا در منطقه جهان اسلام دانست و عنوان کرد: ما باید قلب سیاسی استکبار و نقطه‌ای که به عنوان منفعت حیاتی آمریکا تلقی می‌شود را نشانه می‌گرفتیم. رژیم صهیونیستی موجودی موزی، خشن و مولد ناامنی است که ارمغان آن  آوارگی، جنگ، محو ارزشهای انسانی و عاطفه‌هاست. ما باید به این نقطه حمله می‌کردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار