کد خبر: 1224755
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹

جوان آنلاین: کانال مطالعات جنگ هیبریدی در تلگرام در مطلبی با عنوان زلنسکی از بحران ایران و اسرائیل برای درخواست پول بیشتر استفاده می‌کند به پیام منتشر شده از رئیس جمهور اوکراین در فضای توئیتر پرداخت و نوشت:

ولودیمیر زلنسکی، در پیامی قصد دارد به قانون‌گذاران غربی یادآوری کند که اوکراین را فراموش نکنند، زیرا جهان به حمله تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل توجه جدی دارد.

وی با بیان اینکه مسکو و تهران از تسلیحات مشابهی استفاده می‌کنند، تاکید کرده است که اوکراین حمله ایران به اسرائیل با استفاده از پهپاد‌ها و موشک‌های «شاهد» را محکوم می‌کند.

جهان نمی‌تواند منتظر ادامه گفتگو‌ها بماند. کلمات صرفاً، هواپیما‌های بدون سرنشین را متوقف نمی‌کنند و موشک‌ها را رهگیری نمی‌کنند. فقط کمک‌های ملموس غرب این کار را می‌کند.

زلنسکی گاهی اوقات وضعیت اسفناک اوکراین را با اسرائیل مقایسه می‌کند.

الجزیره گزارش داده است که، در سال ۲۰۲۲، رهبر اوکراین مدعی شد که این کشور را الگویی برای آینده اوکراین می‌داند و گفت که اوکراین باید به «اسرائیل بزرگ» تبدیل شود.

رئیس‌جمهور اوکراین مدعی شده است که او به مدل امنیت داخلی سخت‌تر اسرائیل اشاره می‌کند، اما منتقدان ممکن است در عوض بین ناسیونالیسم شدید دو کشور و رفتار با اقلیت‌ها آن‌ها را مقایسه کنند.

رژیم کی یف بیش از یک دهه است که حملاتی را به مناطق شرقی روسی زبان خود انجام داده است که اغلب غیرنظامیان را به قتل رسانده و کشته است.

قتل عام کارگران اتحادیه کارگری در اودسا در سال ۲۰۱۴ با محکومیت خاصی مواجه نشد.

شبه نظامیان نئونازی به یک تجمع مسالمت آمیز در شهر ساحلی حمله کردند و مردم را مجبور کردند به خانه اتحادیه کارگری اودسا پناه ببرند.

باند‌های نئونازی ساختمان را به آتش کشیدند و حدود ۵۰ نفر را کشتند و کسانی را که قصد فرار داشتند با گلوله به قتل رساندند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار