کد خبر: 1224624
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت گفت:خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوب است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند بهبود استمرار داشته باشد.

جوان آنلاین: علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست امروز (۲۹ فروردین) حاشیه جلسه هیئت دولت در رابطه با وضعیت دریاچه ارومیه گفت: خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوبی است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.با وضعیت بارش ها و البته تخصیصی که وزارت نیرو در بحث حقابه انجام شد و همکاری وزارت نیرو در بحث حقابه و رهاسازی آب موجب بهبود دریاچه شد.

سلاجقه افزود: محیط زیست یک موضوع فراملی است و همه کشور ها به نوعی با مشکلات محیط زیستی سر و کار دارند این فرصت را داریم تا با بقیه کشور ها همکاری کنیم. کشور کنگو با توجه به این که در قلب آفریقا قرار گرفته است و دارای مناطق بکر زیست محیطی و حیاط وحش خوبی دارد میتوان از تجارب آن استفاده کرد.این کشور در مسائلی مربوط به سیلاب و جنگل تراشی مشکل دارد و خوشبختانه با توجه به نشستی که با معاون نخست وزیری این کشور داشیم و با توجه به استقرار سفیر جدید جمهوری اسلامی در اولین اقدام در این حوزه ها با این کشور همکاری خواهیم داشت .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار