کد خبر: 1223575
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا روز سه‌شنبه در سخنانی تاکید کرد اکثر آمریکایی‌ها معتقدند که اسرائیل نباید کمک‌های نظامی بیشتری دریافت کند.

جوان آنلاین: «برنی سندرز» سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا روز سه‌شنبه گفت که اجرای تعهدات اسرائیل با توجه به سوابق وحشتناکش تا به امروز باید به طور روزانه به دقت زیر نظر گرفته شود.

به گزارش فارس، وی اضافه کرد: «آمریکا باید به روز رسانی روزانه در مورد اقدامات اسرائیل در مورد بحران انسانی در غزه را درخواست کند».سندرز ادامه داد: «اکثر شهروندان آمریکایی معتقدند که اسرائیل نباید کمک‌های نظامی بیشتری دریافت کند».

سازمان دفاع مدنی در نوار غزه امروز اعلام کرد که از زمان عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی از مجتمع بیمارستانی الشفاء در غزه تاکنون، پیکرهای 409 شهید کشف شده است.

این نهاد فلسطینی با اعلام دشوار بودن شرایط برای بیرون کشیدن پیکرهای شهدای بیشتر، از جامعه بین‌الملل و طرف‌های مسؤول خواست تجهیزات لازم از جمله «بیل‌های مکانیکی» را برای کمک به نبش قبور شهدا و بیرون کشیدن آنها را تامین کنند.

13 فروردین بود که سخنگوی دفاع مدنی غزه از عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر اسرائیلی از مجتمع بیمارستانی الشفاء و اطراف آن پس از دو هفته محاصره پس از به شهادت رساندن صدها نفر در این بیمارستان و به آتش کشیدن ساختمان‌های مختلف آن خبر داد.وی افزود که نظامیان اسرائیلی دست و پای شماری از فلسطینیان حاضر در بیمارستان الشفاء را بسته و آن‌ها را اعدام میدانی کرده‌اند.رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح همان روز به کشتن صدها فلسطینی در الشفاء اعتراف و اعلام کرد که نظامیان اسرائیلی ۹۰۰ شهروند فلسطینی دیگر را به اسارت گرفته و با خود برده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار