کد خبر: 1221245
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
وزیر کشور با اشاره به اینکه تعطیلات نوروزی امسال با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده است، گفت: قطعا هموطنان در سفر‌های خود انضباط اجتماعی و هنجار‌های مذهبی را رعایت می‌کنند.

جوان آنلاین: احمد وحیدی روز سه شنبه در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: فراجا در سفر‌های نوروزی نقش مهمی ایفا می‌کند در واقع مردم در جاده‌ها با پشتوانه پلیس حرکت می‌کنند و پلیس نیز در تمام محور‌ها حضور دارد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: در این سفر‌ها نکته اول ایمنی است که بسیار حائز اهمیت است، مردم باید بهتر و بیشتر قوانین را رعایت کنند و پلیس نیز در کنار همیاران پلیس حضوری دایمی در محور‌ها داشته باشد.

وی تاکید کرد: در این راستا گشت‌های پهپادی، بالگردی، جاده‌ای و تصویری از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به طور مداوم انجام شوند.

وزیر کشور گفت: در تعطیلات نوروز ٢ موج مسافرتی خواهیم داشت همچنین موج سومی را در تعطیلات عید فطر پیش رو داریم که در تمام آن‌ها ایمنی و سلامت هموطنان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مورد توجه فراجا قرار گیرد.

وی تاکید کرد: سفر ذاتا بسیار خوب است فرصت مناسبی برای مردم به لحاظ نشاط اجتماعی و شناخت جا‌های مختلف کشور است، اما چه خوب است که با کمترین حوادث به پایان برسد.

وی افزود: بعد از ایمنی، مسأله رعایت انضباط اجتماعی است که در راس آن‌ها رعایت هنجار‌های اجتماعی و مذهبی قرار دارد اکنون که در ماه مبارک رمضان هستیم و با تعطیلات نوروزی همزمان شده بهتر است که یک سری مسائل رعایت شود البته قطعا هموطنان رعایت خواهند کرد و ما هم باید بسترسازی‌های لازم را داشته باشیم.

وحیدی تاکید کرد: مردم همواره در هر کاری از پلیس کمک می‌گیرند بنابراین بیداری پلیس نقش مهمی در داشتن تعطیلاتی خوش و ایمن خواهد داشت.

وزیر کشور تصریح کرد: سفر ایمن و بدون حادثه همواره خواست رهبری، رییس جمهور و دولت است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
0
0
واقعا؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار