کد خبر: 1221059
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با وزیر دفاع سوریه:
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با وزیر دفاع سوریه گفت: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است و توسعه روابط می‌تواند به سود ملت‌های دو کشور و مردم منطقه باشد.

جوان آنلاین: نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در ملاقات با وزیر دفاع سوریه ضمن بر شماری دستاورد‌های مقاومت در غزه و لزوم تداوم حمایت از آن، به روابط مستحکم دو کشور که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است اشاره و مقاومت ملت و دولت سوریه به عنوان عضوی از محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی را ستود.

به گزارش ایرنا، علی اکبر احمدیان از آن که هنوز بخش‌هایی از کشور سوریه در اشغال بیگانگان، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز گروه‌های تروریستی است، ابراز تأسف کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ضمن تأکید بر گسترش روابط دو کشور در همه ابعاد به ویژه در حوزه اقتصادی و زیارتی، اظهار داشت: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است و توسعه روابط می‌تواند به سود ملت‌های دو کشور و مردم منطقه باشد.

وزیر دفاع سوریه ضمن تاکید بر توسعه روابط در همه ابعاد و قدردانی از حمایت‌های دولت و ملت ایران از سوریه در تمامی سال‌ها بیان کرد: این روابط از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با نظر مرحوم حافظ اسد شکل گرفت که آقای بشار اسد نیز همان مسیر را ادامه داده و تقویت کرده است.

وی با اشاره به تحولات غزه جهان را به دو بخش قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم کرد و گفت این تحولات شکست پذیری صهیونیستی را به همگان نشان داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار