کد خبر: 1219007
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
رئیس‌جمهور در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع):
در کار انتظامی و ایجاد امنیت، وسایل ارتباطی و اطلاعات بهنگام بسیار مهم است و حتماً مساعدت با نیروی انتظامی در دستور کار دولت است. 
در کار انتظامی و ایجاد امنیت، وسایل ارتباطی و اطلاعات بهنگام بسیار مهم است و حتماً مساعدت با نیروی انتظامی در دستور کار دولت است. 
به گزارش مهر، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان صبح دیروز، در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی با بیان اینکه امنیت، حیاتی‌ترین عنصر برای کشور است، گفت: امنیت ایران امنیتی درون‌زاست. امنیت ما متکی به کشور‌های خارجی و قدرت‌ها نیست؛ امنیت کشور به دست توانای مردم عزیز و نیرو‌های مسلح و مقتدر و نیروی انتظامی است. 
رئیس‌جمهور گفت: امنیت کشور به علت حضور مردم در صحنه‌های مختلف است. امنیت کشور برخاسته از آگاهی و بیداری و هوشیاری و حضور در صحنه نیرو‌های جان بر کف و مرزبانان غیور است. رئیسی افزود: امروز نیرو‌های مسلح ما نیرو‌های مؤمن، متدین، آگاه، زمان‌شناس، مردم‌دوست و خودباور هستند. حقیقتاً نیرو‌های مسلح ما امروز، افتخاری برای ملت هستند و در دل مردم جای دارند زیرا در کنار مردم و با مردم هستند. رئیس‌جمهور اظهار کرد: نیرو‌های مسلح وجود خود را در برابر تهدیدات سپر کرده‌اند تا به مردم آسیبی نرسد. نقش شما به عنوان نیروی انتظامی، اهمیت زیادی دارد. 
 
 پلیس باید مثل پدری مهربان پناه مردم باشد
وی افزود: با مردم باید مهربان بود؛ مردم باید پلیس و نیروی انتظامی را ملجأ خود بدانند؛ در مقابل آسیب‌ها و ناامنی‌ها، پلیس باید مثل پدری مهربان ملجأ و پناه برای مردم عزیز شهر و روستا باشد. 
رئیسی گفت: پلیس باید در برابر تبهکاران و مجرمان با اقتدار ظاهر شود؛ باید بدانند همه کسانی که می‌خواهند به هر دلیلی شرارت کنند، نیرو‌های کارآزموده، شجاع، آگاه، مجرب و دلداده به خدا را داریم که همواره در سنگر‌ها حضور دارند و شرایط و وضعیت را رصد می‌کنند و مهم‌ترین مأموریت خود را حفظ امنیت جامعه اسلامی می‌دانند
 
 دولت خود را موظف به تقویت بنیه دفاعی کشور می‌داند
رئیس‌جمهور اظهار کرد: امروز تقویت نیرو‌های مسلح را به عنوان یک وظیفه می‌دانیم؛ تقویت بنیه دفاعی اهمیت بالایی دارد؛ دولت هم خود را موظف در جهت تقویت بنیه دفاعی کشور می‌داند. 
رئیسی قدرت دفاعی، ثبات اقتصادی و توانایی فرهنگی را به عنوان عناصر اقتدار ملی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی کارآزموده ما دانش دارد و دانشگاه‌های متولی دانش‌افزایی برای دانشجویان ما، موفق هستند و از رئیس این دانشگاه تشکر می‌کنم. 
 مردم را کمک نیرو‌های مسلح دیده‌ایم
رئیس‌جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اظهار کرد: دنیا حضور مردم در ۲۲ بهمن و در پای صندوق‌های رأی را دید؛ ما مردم را کمک به نیرو‌های مسلح دیده‌ایم. 
رئیسی افزود: در کشور ما نقش مردم برجسته است؛ مردم تصمیم می‌گیرند و اراده می‌کنند و من از همین‌جا صمیمانه از مردم و نیروی انتظامی و نیرو‌های مسلح به خاطر برگزاری با شکوه انتخابات تشکر می‌کنم. وی افزود: حفظ امنیت راهپیمایی‌ها و انتخابات از مواردی است که باید بابت آن، خدا را شاکر باشیم و از نیروی انتظامی سپاسگزاری می‌کنم. 
رئیس‌جمهور افزود: دشمنان با همه عداوتی که نسبت به ملت ایران انجام داده‌اند، امروز می‌دانند که ملت ما مهم‌ترین مؤلفه قدرت و اقتدار ما هستند. دشمنی‌های آن‌ها در این ۴۵ سال تاکنون نقش بر آب شده و نیرو‌های مسلح ما در دل مردم جای دارند. 
 
 ارتش امریکا، منفورترین درجهان
وی گفت: منفورترین نیروی مسلح در دنیا، ارتش امریکاست؛ هیچ ارتشی در دنیا این‌قدر مورد نفرت مردم نیست؛ امروز مسئله فلسطین و غزه و مردم مظلوم و مقتدر فلسطین را ببینید که مسئله جهان بشریت شده است. رئیس‌جمهور اظهار کرد: دنیا با همه وجود از رژیم صهیونیستی و نیرو‌های مسلح امریکا و نیرو‌های تحت حمایت آن‌ها نفرت دارد؛ این افتخار جمهوری اسلامی ایران است که نیرو‌های مسلح‌اش ایمان به خدا دارند و تحت فرمان فرماندهی فرمانده کل قوا و نایب امام زمان (عج) هستند. 
رئیسی گفت: مأموریت آن‌ها خدمتگزاری به مردم و ایجاد امنیت است که مأموریتی بسیار بزرگ و حیاتی است؛ شرط این مسیر توکل به خدا و اعتماد به نفس و اعتماد به داشته‌های خود است که امروز بحمدالله وجود دارد و با همه وجود از نظام سلطه، مستکبران و ظالمان نفرت دارند. 
 
 اهدای نشان به خانواده شهدای فراجا
در این مراسم که در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد رئیس‌جمهور به برخی از برگزیدگان این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته لوح تقدیر و نشان افتخار اهدا کرد. 
به خانواده شهید ستوان دوم «رستم عباسی‌فر» از کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۰ در مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب و معاندان کوردل به فیض شهادت نائل آمد، نشان افتخار تقدیم شد. 
گفتنی است این نشان به فرزند برومند این شهید والامقام، ستوان دوم رضا عباسی‌فر که به منظور ادامه دادن راه پدر بزرگوار خود در کسوت پلیس قرار گرفته و از فارغ التحصیلان مراسم حاضر در دانشگاه نیز است، اهدا شد. 
همچنین روحانی نمونه عقیدتی سیاسی «حجت‌الاسلام سیدجواد هاشمی» که در سمت رئیس عقیدتی سیاسی تیپ دانشجویی فعال است، مفتخر به دریافت لوح تقدیر و جایزه شد. استاد نمونه سرهنگ دوم امیر فلاح نژاد نیز که از اعضای گروه تربیت بدنی دانشگاه است و در سال ۱۴۰۲ مفتخر به کسب امتیاز برتر در میان اساتید دانشگاه شد نیز مفتخر به دریافت لوح تقدیر و جایزه شد. 
 
 ۲ هزار خوابگاه دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) افتتاح شد
آیت الله سید ابراهیم رئیسی با حضور در دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) از مجموعه ۲ هزار واحدی خوابگاهی افسران احداث شده در این دانشگاه بازدید و آن را افتتاح کرد. این واحد‌ها در زمینی به وسعت ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در ۵ طبقه با استفاده از سازه‌های صنعتی فلزی و روش نوین‌سازی در ۷۵ روز طراحی و اجرا شده‌اند. 
قرارگاه مسکن نیرو‌های مسلح در راستای نهضت ملی مسکن و کمک به دولت متعهد شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل دهد که تا کنون احداث ۲۲۹ هزار واحد از این واحد‌ها آغاز و ۱۸ هزار و ۶۰۰ واحد آن تحویل شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار