کد خبر: 1217007
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
در حالی که رئیس جمهور آمریکا نیمی از ریاست جمهوری اش را در تعطیلات سپری کرده، از نمایندگان جمهوری خواه بابت تعطیلات دو هفته‌ای آن‌ها انتقاد کرد.

جوان آنلاین: جو بایدن، مردی که تقریباً نیمی از دوران ریاست جمهوری خود را در تعطیلات گذرانده است و به تازگی از تعطیلات طولانی آخر هفته برگشته است، دوشنبه شب از اینکه جمهوری خواهان مجلس نمایندگان «تعطیلات» بی موردی می‌گیرند، شکایت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بایدن با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد که یک تعطیلات دو هفته‌ای برنامه‌ریزی شده زیاد دانست و نوشت: جمهوری خواهان کنگره به جای اقدام (تصویب قوانین)، به تعطیلات دو هفته‌ای رفتند.

بایدن روز جمعه به خبرنگاران گفت که جمهوری خواهان باید «به جای رفتن به تعطیلات دو هفته ای» گام بردارند. دو هفته، دور شدن. دو هفته؟ به چه چیزی فکر می‌کنند؟»

شکایت بایدن از اینکه شخص دیگری در تعطیلات است، واکنش‌هایی نیز به دنبال داشت.

جاشوا واکر از نمایندگان کنگره آمریکا در واکنش نوشت: رئیس جمهور که تقریباً ۴۰ ٪ از اوقات در مرخصی است.

نماینده دیگری نوشت: جو بایدن دو پنجم دوره ریاست جمهوری دزدیده شده خود را در تعطیلات به سر می‌برد.

یکی از کاربران شبکه ایکس نیز در پیامی نوشت: شما بیش از هر رئیس‌جمهوری در تاریخ، زمان خود را در تعطیلات سپری کرده‌اید. مرز لعنتی رو ببند.

کاربر دیگری نوشت: من فکر کردم که شما در طول دوره خود نزدیک به ۴۰۰ روز را در تعطیلات یا خارج از کاخ سفید گذرانده اید؟

پیشتر گزارش شد، بایدن حدود ۴۰ درصد دوران ریاست جمهوریش مرخصی بوده است. بر اساس تحلیل پژوهش آر اند سی، رئیس جمهور بایدن ۳۶۵ روز از دوران ریاست جمهوری‌اش را در تعطیلات گذرانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار