کد خبر: 1214717
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
رییس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که استادان دانشگاه، روحانیون، نویسندگان و هنرمندان و همه کسانیکه به شکلی در مردم نفوذ کلام دارند باید در مقابل این توطئه دشمن که تلاش دارد بین مردم و نظام فاصله بیاندازد، نقش آفرینی کنند.

جوان آنلاین: غلامعلی حدادعادل رییس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفتگو با ایرنا، در خصوص فرمایشات رهبری انقلاب پیرامون خواص گفت: منظور رهبری از خواص کسانی هستند که سخنان آن‌ها در مردم تاثیر دارد و مردم توصیه آن‌ها را می‌پذیرند.

وی با بیان اینکه روحانیون از جمله کسانی هستند که مورد اعتماد مردم متدین به شمار می‌روند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که استادان دانشگاه، روحانیون، نویسندگان و هنرمندان و همه کسانیکه به شکلی در مردم نفوذ کلام دارند باید در مقابل این توطئه دشمن که تلاش دارد بین مردم و نظام فاصله بیاندازد، نقش آفرینی کنند.

رییس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با بیان اینکه خواص باید مردم را به حضور پای صندوق‌های رای دعوت کنند، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش همه انتخابات خوب و با مشارکت قابل قبول برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار