کد خبر: 1213106
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران که در راس هیاتی کارشناسی در دمشق بسر می‌برد، به طور جداگانه با حموده صباغ رئیس مجلس و سرلشکر محمد رحمون وزیر کشور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

جوان آنلاین: سید مجید میراحمدی و هیات همراه در دیدار با مقامات سوری درباره همکاری‌های دوجانبه در زمینه آموزش پلیس، مبارزه با تررویسم، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و جرایم سایبری، مدیریت بحران‌های امنیتی و نیز سایر مسائل مورد علاقه دو طرف، گفتگو کردند.

به گزارش صدا و سیما، معاون وزیر کشور در این دیدار‌ها با اشاره به اینکه ایران اسلامی در روز‌های سخت در کنار مردم و دولت سوریه ایستاده و خواهد ایستاد، تصریح کرد، محور مقامت و به ویژه تهران و دمشق نقش مهمی در ترسیم چشم انداز منطقه بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در سخت‌ترین شرایط تاریخ خود به سر می‌برد، گفت، حتی حمایت‌های کامل آمریکا و متحدین غربی رژیم هم نتوانست مانع شکست آنان شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور مقاومت مردم منطقه از فلسطین و لبنان تا عراق، سوریه و یمن در برابر اشغالگران آمریکایی و رژیم صهیونیستی، مشروع و حق طبیعی مردم آن کشور‌ها دانست و خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار