کد خبر: 1213105
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
معاون وزیر بهداشت:
معاون درمان وزارت بهداشت، بر لزوم تشکیل و فعالیت بیشتر قرارگاه نظارت بر سلامت در دانشگاه‌های علوم پزشکی برای مقابله با دریافت‌های غیرمتعارف تاکید کرد.

جوان آنلاین: سعید کریمی، در اجلاس مجازی رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که روز دوشنبه ۹ بهمن ماه در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، خواستار تقویت فعالیت قرارگاه نظارت بر سلامت در همه دانشگاه‌ها شد و از برگزاری بیش از ۵۰ جلسه این قرارگاه در سطح وزارت بهداشت از سال گذشته تا کنون خبر داد.

به گزارش مهر، وی با اشاره به ضرورت ثبت کامل خدمات دارویار، صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج، کاشت حلزون و مصدومان حوادث ترافیکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: با ثبت کامل این خدمات، درآمد‌های اختصاصی دانشگاه‌ها افزایش می‌یابد.

معاون وزیر بهداشت از بخش‌های اورژانس به عنوان ویترین بیمارستان‌ها یاد کرد و افزود: باید بیماران بخش اورژانس در زمان استاندارد، تعیین تکلیف شوند که نیاز است رؤسای دانشگاه‌ها و معاونان درمان آن‌ها نظارت کنند تا چرخش بیماران از اورژانس به بخش‌های بیمارستانی، بهبود یابد.

کریمی با اشاره به مشارکت مردم در پویش ملی سلامت و شناسایی تعدادی از بیماران مبتلا به دیابت و فشارخون بالا در این پویش، گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها در نظام ارجاع در اختیار دانشگاه‌ها است که می‌تواند برای معرفی این بیماران به مراکز درمانی، مورد استفاده قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار