کد خبر: 1212940
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
یک مقام وزارت دفاع آمریکا گفت که پنتاگون در تلاش برای مشخص کردن دلیل شکست پدافند هوایی این کشور در پایگاه نظامی در اردن است که در حمله پهپادی روز گذشته دست کم 3 نظامی آمریکایی کشته و بیش از 30 نظامی دیگر نیز مجروح شدند.

جوان آنلاین: روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت که پنتاگون در تلاش برای مشخص کردن دلیل شکست پدافند هوایی در پایگاه «برج 22» برای مقابله با حمله پهپادی است.

به گزارش فارس، یک مقام آمریکایی نیز به الجزیره گفت که تعداد مجروجان حمله به پایگاه آمریکا در اردن به 30 نفر افزایش یافته است.

آسوشیتدپرس به نقل از مقام آمریکایی خبر داد که پایگاه آمریکایی هدف قرار گرفته شده شامل نیروهای مهندسی، هوایی و خدمات پشتیبانی و امنیتی آمریکا بوده است.

واشنگتن پست نیز به نقل از مقامی در پنتاگون اعلام کرد که پهپاد مهاجم، محل اقامت نیروهای آمریکایی در پایگاه را هدف قرار داد.

یک مقام آمریکایی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که پهپاد بزرگی پایگاه نظامیان آمریکایی در اردن و در نزدیکی مرز سوریه را هدف قرار داد.

وی افزود که از این پایگاه نیروهای ائتلاف برای ارائه مشاوره و کمک به نیروهای اردنی استفاده می‌شود.

واشنگتن پست نیز به نقل از یک مقام در پنتاگون اعلام کرد که وزارت دفاع آمریکا در تلاش برای مشخص کردن دلیل شکست پدافند هوایی برای مقابله با پهپاد بوده است.

یک مقام نظامی آمریکایی نیز به شبکه خبری الجزیره گفت که آمریکا همچنان در حال تحقیق درباره پایگاهی است که حمله از آنجا علیه نیروهای آمریکایی در اردن صورت گرفته است.

مقام‌های نظامی آمریکا یکشنبه شب به وقت تهران گفتند که سه نظامی این کشور در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه آمریکا در اردن کشته و دستکم ۲۵ پرسنل نظامی نیز زخمی شدند.

سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) یکشنبه شب در بیانیه‌ای تایید کرد که در حمله یک فروند پهپاد به پایگاهی در شمال شرقی اردن، سه نظامی کشته و ۲۵ پرسنل این کشور زخمی شدند.

یک مقام آمریکایی نیز به خبرگزاری «رویترز» گفت: «۳۴ پرسنل آمریکایی برای آسیب مغزی احتمالی پس از حمله هواپیمای بدون سرنشین در اردن مورد ارزیابی پزشکی قرار می‌گیرند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار