کد خبر: 1212925
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
خانواده هاشمی گویا نمی‌خواهند متوجه باشند که پدرشان بخشی از این حاکمیت بوده و هر بار با طرح موضوعاتی سخیف، در واقع خودزنی می‌کنند و خاطرات اتهامات دروغین به پدرشان را زنده می‌کنند.

جوان آنلاین: محسن هاشمی، فرزند ارشد مرحوم هاشمی رفسنجانی در سخنانی عجیب ادعا کرد که حاکمیت هنوز نتوانسته دلیل فوت ایشان را به‌عنوان یک فوت نرمال استحکام بخشد!
او که در گفتگو با روزنامه تندروی شرق صحبت کرده، در بخشی از سخنانش به روال سایر اعضای خانواده، نقبی به فوت پدرش زده و گفته «زمانی که این اتفاق (فوت مرحوم هاشمی) افتاد، با توجه به اینکه عملاً حال‌شان خوب بود، جلسات‌شان را اداره می‌کردند، ورزش می‌کردند، از پله‌های مجمع به‌سرعت بالا می‌رفتند و احساس این را که ایشان نزدیک به فوت هستند، نداشتیم و برای خانواده ما که هیچ، برای مردم شوک واقعی بود که شایعات زیادی درباره فوت ایشان ایجاد کرد که هنوز هم برطرف نشده. اگر منفی صحبت کنیم، می‌گویند دنبال شهیدسازی هستید. از طرف دیگر حاکمیت هنوز نتوانسته دلیل فوت ایشان را به‌عنوان یک فوت نرمال استحکام بخشد؛ چون در حالت غیرنرمال اتفاق افتاده؛ حتی با گزارش‌های شورای امنیت، آقای روحانی روی گزارش شورای امنیت نوشته‌اند استحکام لازم ندارد و برای اجتماع هم هنوز این سؤالات مطرح است و امیدواریم که فوت، مرگ طبیعی باشد و همه ما ان‌شاءالله بتوانیم از این موضوع که هنوز همه خانواده ما و مردم را آزار می‌دهد، عبور کنیم.»
شایعات ضدانقلاب و برخی تندرو‌های داخلی همیشه علیه نظام وجود داشته است و همیشه هم نظام مورد اتهام نمی‌تواند به شکل کامل خود را از دروغ‌های گفته شده، تبرئه کند. اما اینکه تصور شود همه مردم این شایعات را باور کرده‌اند، تخیل محسن هاشمی است. وگرنه در میان عامه مردم این شبهه که مرحوم هاشمی در استخری مشغول ورزش و تفریح بوده‌اند، به نظر پررنگ‌تر می‌آید. آیا این پررنگ بودن به معنای درست بودن چنین شبهه‌ای است؟ سال‌هاست مردم درباره اموال خانواده آقای هاشمی رفسنجانی شبهاتی پررنگ دارند و سؤالاتی در ذهن‌شان است که آن‌ها را آزار می‌دهد. خصوصاً اینکه یکی از فرزندان هاشمی رفسنجانی (مهدی) سال‌ها به دلیل فساد اقتصادی در زندان بود و این شبهات را درباره کل خانواده پررنگ‌تر کرد. آیا پررنگی این شبهات اقتصادی در خصوص مرحوم هاشمی و خانواده‌اش الزاماً نشانه درست بودن آنهاست؟
اگر هم بحث مرگ مشکوک است که عده‌ای هم درباره فوت مرحوم سید احمد خمینی هم که در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی رخ داد و درگذشتی طبیعی بود، حرف‌های دیگری می‌زنند. آیا وجود چنین شبهاتی یعنی آن‌ها درست هستند؟ آیا پدر محسن هاشمی به عنوان بخشی اصلی از حاکمیت در دهه ۹۰ توانست برای این عده مرگ طبیعی مرحوم احمد خمینی را توجیه کند؟ از این سنخ اتهامات کم به مرحوم هاشمی وارد نشده و اغلب هم نادرست بوده، اما کسی که نمی‌خواهد توجیه شود، توجیه نمی‌شود. کما اینکه دوستان امروز محسن هاشمی چنان بر طبل این اتهامات دمیدند و عالیجناب سرخپوش راه انداختند که در اوج ناراحتی، هاشمی رفسنجانی مجبور به انصراف از نمایندگی مجلس ششم شد. آیا آن اتهامات درست بودند؟
خانواده هاشمی گویا نمی‌خواهند متوجه باشند که پدرشان بخشی از این حاکمیت بوده و هر بار با طرح موضوعاتی سخیف، در واقع خودزنی می‌کنند و خاطرات اتهامات دروغین به پدرشان را زنده می‌کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
عجببب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
0
0
بله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
0
0
وقتیکه با انگشت کسی را نشان میدی سه تا از انگشتها به سمت خودته جناب هاشمی!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار