کد خبر: 1212903
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

جوان آنلاین: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش فارس، متن پیام قالیباف به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

ارتحال عالم فاضل و روحانی وارسته، آیت‌الله حاج شیخ عبدالنبی نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأسف و تأثر شد.

این فقیه پارسا و مهذب از مبارزان دوران نهضت اسلامی بودند که علی‌رغم دستگیری، تلاش چشمگیری در روشنگری مردم داشتند و پس از پیروزی انقلاب با حضور فعال در جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس و خدمتگزاری در عرصه‌های ترویج شعائر مذهبی، معارف دینی و همچنین به‌عنوان نماینده، ولی فقیه و امام‌جمعه سابق کاشان و مسئولیت‌های قضایی، خدمات شایان و کارنامه ارزشمندی از خویش برجای گذاشتند.

ضمن عرض تسلیت به روحانیت و حوزه‌های محترم علمیه، مردم شریف استان بوشهر و بیت معزز، علو درجات و رضوان الهی برای این روحانی جلیل‌القدر و صبر و اجر برای بازماندگان از درگاه خداوند رحمان مسألت می‌کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار