کد خبر: 1211746
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
استاندار خراسان رضوی گفت: شناخت مسائل اساسی و نگاه تحولی، ضرورت آموزش و پرورش امروز ماست.
شهربانو بشکنی

یعقوبعلی نظری عصر دیروز یکشنبه ۱ بهمن در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان این مطلب گفت: باید همه مسائل حوزه مدیریت آموزش و پرورش استان را احصا، اولویت بندی و زمانبندی کنیم تا بتوانیم منطبق با شرایط روز به توفیقات لازم برسیم.

وی به اهمیت مدیریت کارامد و بهره‌برداری از همه منابع به ویژه منابع انسانی تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش جایی است که می‌تواند نیروی انسانی و آینده جامعه را تامین نماید.

 استاندار خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت سالم سازی محیط مدرسه و کلاس درس اظهار کرد: اگر نقصی در جامعه و خانواده از نظر تربیتی وجود داشته باشد، آموزش و پرورش می تواند آن را جبران کند و باید قفل‌های گوناگون را با کلید آموزش و پرورش باز کرد.

نظری تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی داشته باشیم تا شورا منشا اثرات مشخص و هم افزایی در استان باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به در پیش بودن مراسم اعتکاف دانش آموزان گفت: همه دستگاه‌ها پای کار بیایند، فرمانداران کمک کنند تا این برنامه معنوی به بهترین نحو اجرا شود.
وی در خصوص نقش جوانان و نوجوانان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: دانش آموزان می‌توانند به عنوان نمایندگان فرمانداران در انتخابات حضور یافته و راوی سلامت انتخابات برای مردم باشند
در این نشست مدیر کل آموزش و پرورش اعلام کرد که شورای آموزش و پرورش استان جزو شوراهای برتر در کشور است.
 وی گفت: در سال جاری در دو شاخص کلی آموزش و پرورش بر اساس ارزیابی‌های وزارت آموزش و پرورش، رتبه دوم را کسب کرده و در مجموع رتبه سوم کشور را به دست آورده ایم.
شوشتری با اعلام اسامی ۵ شهرستان دارای رتبه برتر شورای آموزش و پرورش در استان گفت: ۴۱ دبیرخانه و ۶۱۵ عضو اصلی در این شوراهای استان فعالیت دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار