کد خبر: 1209228
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
طی ۹ ماهه امسال صورت گرفت؛
اصفهان - مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در 9 ماهه سال جاری بیش از 29 هزار و 500 مشترک از نعمت گاز طبیعی در سطح استان اصفهان بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی ، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در 9 ماهه سال 1402 بیش از 29 هزار و 500 مشترک از نعمت گاز طبیعی در سطح استان پهناور اصفهان بهره مند شدند که از این تعداد 25 هزار و 441 مشترک شهری و 4 هزار و 89  مشترک روستایی به جمع مشترکین این شرکت پیوستند.

وی افزود: در همین مدت، بیش از 10 هزار انشعاب نیز نصب شده است که از 8 هزار و 291 انشعاب شهری و 2 هزار و 110 انشعاب روستایی در سطح این استان نصب شده است.

عسکری گفت: با همت و تلاش های انجام شده در این شرکت در 9 ماهه سال جاری، 531 کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه در سطح استان اصفهان اجرا شده است.

وی اظهار داشت: به جهت تحقق شعال سال در راستای مهار تورم و رشد تولید به بیش از 784 واحد تولیدی و صنعتی مطابق مصوبه شورای اقتصاد، گازرسانی انجام گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: تاکنون به 114شهر و بیش از 1500 روستا و مکان مزرعه در سطح استان اصفهان گازرسانی انجام گردیده و ماموریت و رسالت این شرکت، تامین گاز طبیعی ایمن و پایدار مشترکین خانگی، تجاری و صنعتی و نیروگاهی این استان پهناور می باشد.

همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان از کلیه هم استانی های فهیم و بافرهنگ تقاضا نمود که با رعایت دمای آسایش 21 – 18 درجه مدیریت بهینه مصرف گاز را رعایت نمایند و به ازای کاهش هر 1 درجه سانتیگراد دمای ساختمان ها 6% در مصرف این انرژی ارزشمند صرفه جویی نموده و امکان بهره مندی کلیه هم استانی ها و هموطنان عزیز را از این موهبت خدادادی بویژه در فصول سرد فراهم نمایند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار