کد خبر: 1208558
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
استاندار لرستان:
زیویار با بیان اینکه الگو شدن و الگو ماندن در ایران تبدیل به یک گفتمان شده و مرزهای خارج ایران را نیز تحت الشعاع قرار داده است، گفت: ثابت قدم ماندن برای متولیان امر و دست اندرکاران نظام حکمرانی برنامه ریزی می خواهد تا این الگوها به دنیا بهتر معرفی شود.

به گزارش جوان از لرستان، دکتر فرهاد زیویار، امروز(16دی)، در مراسم تکریم و معارفه دادستان خرم آباد که در سالن همایش دادگستری لرستان برگزار شد، اظهارداشت: الگو شدن و الگو ماندن در ایران تبدیل به یک گفتمان شده و مرزهای خارج ایران را نیز تحت الشعاع قرار داده است.

استاندار لرستان افزود: ثابت قدم ماندن برای متولیان امر و دست اندرکاران نظام حکمرانی برنامه ریزی می خواهد تا این الگوها به دنیا بهتر معرفی شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت شغل قضا در دین اسلام و توصیه معصومین خاطرنشان کرد: در مقام قضاوت و تصمیم گیری باید اصل اساسی اجرای عدالت در دستور کار قرار گیرد و  قبل از اجرای عدالت در جامعه، عدالت نفس مورد توجه قرار گیرد.

زیویار با بیان اینکه دستگاه قضا نقطه اتکا و اطمینان جامعه و مقابله با جرم و فساد است، ادامه داد: عملکرد آن تکمیل کننده بقیه بخش ها و اصلاح کننده امور مسئولان و مدیران است.

استاندار لرستان در ادامه تاکید کرد: وقتی مسئولیتی به کسی سپرده می شود باید تلاش کند به نحو احسن از عهده آن بربیاید.

گفتنی است، در این مراسم«علی حسنوند» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان معرفی و از زحمات داریوش شاهون وند قدردانی شد.

 

 

برچسب ها: انقلاب ، گفتمان ، قضاوت
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار