کد خبر: 1208066
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام
پس از شهادت فرمانده دلاور سپاه قدس که ناجوانمردانه به دست شقی‌ترین جنایتکار عالم به یاران شهیدش پیوست این جمله‌ که "شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است" در فضای مجازی به سرعت دست به دست (ترند) شد.
سید هاشم غیاثی

در آن مقطع فهم این جمله شاید برای بسیاری از افراد ثقیل بود، برخی در یادداشت‌ها و مقالات خود از این جمله به سادگی عبور کردند، تعداد اندکی هم که سرشان در آخور استکبار جهانی بود و هست آنرا به تمسخر گرفته و مضحکه کردند.

دی ماه سال ۹۸ با تمام غم‌هایی که از هجران سردار دل‌ها بر دل‌ها گذاشت، گذشت و اینک پس از ۴ سال این جمله برای خیلی از مردم عوام و کنشگران فضای مجازی قابل درک و فهم است!

چه کسی قبول ندارد که خیزش‌های مردمی علیه جریان کفر و استکبار به رهبری امریکا بیشتر و بیشتر شده است!؟

و چه کسی قبول ندارد که امروز آمریکا و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل از هر زمان دیگری در چشم و نظر ملت‌ها منفورتر است!؟

و چه کسی قبول ندارد که اقدامات و زحمات سردار عزیزمان، سیدالشهدای جبهه مقاومت به بار ننشسته و روز به روز ملت‌های مظلوم و جبهه مقاومت محصول اندیشه و مکتب شهید سلیمانی را در منطقه می‌بینند!؟

حقیقتاً به فرموده مقام معظم رهبری آن کسی که این جمله را بیان کرد خوب فهمیده بود که شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی برای دشمنانش است. امروز همه اتفاق نظر دارند که دست و پای آمریکا باید از منطقه قطع شود و رژیم غاصب صهیونیستی باید محو شود.

این ائتلاف و هم عقیده شدن، حاصل خون شهید سلیمانی و شهدایی است که در این جبهه جان خود را نثار کردند. غزه امروز کربلاست و یزیدیان زمان خوب می‌دانند که اگر اجدادشان بعد از ظهر عاشورا و پس از کشتار بی رحمانه آل الله چلچله کردند ضربه های کاری و مقاوم موشک‌های مقاومت فرصت چلچله را از آنها گرفته است و چه خوب آج و واج مانده اند که مقاومت چگونه به این توانمندی رسیده است!؟

آری خوب میداند چرا که روزی نیست که تانک مرکاوایش را شکار نشود و روزی نیست که افسر و سرباز اسرائیلی، اسیر مجاهدان جبهه مقاومت نشود. آنچنان ترسی در اردوگاه دشمن است که مغزهای متفکرشان را هم گیج و منگ کرده چرا که اگر غیر این بود به جای مبارزه در میدان نبرد بیمارستان و مدرسه را آوردگاه خود نکرده بودند و خیلی دیر نیست تا حزب الله حیفا و تل‌آویو را برای فرعونیان زمان و صهیونیستهای غاصب به گورستان مبدل کند. وعده حق نزدیک است، انشاالله

 
 
 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار