کد خبر: 1204916
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی گفت: به تعبیر امام راحل شهدا امام زاده هستند و این تعبیر امام راحل بخاطر زمینه ای است که شهدا به وجود آوردند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز در پنجمین یادواره سرداران و ۱۳۲۳ شهید سرافراز فرماندهی یگان های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره ۳۳ شهید یگان ویژه استان لرستان گفت: شهدا سند افتخار ما هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه به تعبیر امام راحل شهدا امام زاده هستند، افزود: این حرف امام راحل بخاطر زمینه ای بود که شهدا ایجاد کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدای یگان ویژه زمینه ای خاص دارند، نیروهای یگان ویژه در حالی هم که زنده هستند، شهید می باشند چون هر لحظه در معرض خطر هستند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه فراجا در هر شرایط و مناسبتی به دور از خانواده مشغول خدمت به مردم هستند، اظهارکرد: باید قدردان زحمات این افراد بود.

وی با بیان اینکه این مرز خدمت فراجا در درون کشور، مرز غیرت، حیات و عفت ماست، ادامه داد:  امروز ما همه سر سفره شهدا نشسته ایم و مدیون خون شهدا هستیم.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به جانفشانی جوانان این مرز و بوم اظهارکرد: لرستان مهدی است که برای مکتب سیدالشهدا خون می دهد و موجب افتخار مردم استان است.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار