کد خبر: 1203711
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
خرداد ماه امسال زنی به مأموران پلیس تهران خبر داد شوهرش گم شده‌است. وقتی پرونده در اداره چهارم پلیس آگاهی بررسی شد، زن جوان گفت که چند روز قبل شوهرش نیما برای رفتن به محل کارش خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته‌است

جوان آنلاین: مردی که به اتهام قتل یکی از دوستانش در بازداشت به سر می‌برد، در حالی اتهام را به گردن دوست مرده‌اش انداخت که جسد مقتول هنوز کشف نشده‌است.
خرداد ماه امسال زنی به مأموران پلیس تهران خبر داد شوهرش گم شده‌است. وقتی پرونده در اداره چهارم پلیس آگاهی بررسی شد، زن جوان گفت که چند روز قبل شوهرش نیما برای رفتن به محل کارش خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته‌است. او گفت که هر جا به دنبال شوهرش گشته او را پیدا نکرده و گوشی تلفن همراهش هم خاموش است و احتمال می‌دهد برایش اتفاق بدی رقم خورده‌باشد. بعد از مطرح‌شدن شکایت، مأموران پلیس در این‌باره تحقیق کردند و متوجه شدند او آخرین بار همراه دو نفر از دوستانش به یکی از باغ‌های شهرستان بهارستان رفته‌است.
در شاخه دیگری از بررسی‌ها مأموران پلیس موفق شدند هویت آن دو نفر را به نام‌های رحیم و احمد شناسایی و احمد را بازداشت کنند. بررسی‌های بعدی نشان داد رحیم ۲۰ روز بعد از ناپدید شدن نیما در خانه‌اش خودکشی کرده‌است. احمد وقتی در این‌باره مورد بازجویی قرار گرفت، گفت: روز حادثه همراه نیما و رحیم برای تفریح به باغی در شهرستان بهارستان رفتیم. من در حال چیدن سبزی بودم که شنیدم نیما و رحیم درباره سکه‌های تاریخی حرف می‌زنند. لحظاتی بعد رحیم شروع به مصرف مشروب و بعد با چاقو به سمت نیما حمله کرد و او را به قتل رساند. پس از آن جسد را همراه رحیم در بیابان‌های حوالی آزادراه غدیر رها کردیم. چند روز که گذشت متوجه شدم رحیم به خاطر عذاب وجدان خودکشی کرده‌است. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت، مأموران راهی محل رها کردن جسد شدند، اما موفق به کشف بقایای آن نشدند. تحقیقات پلیس در این‌باره جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار