کد خبر: 1202687
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
پیمان تیم ورزشی واترپلو باشهدا
اصفهان - تیم واتر پلو بانوان باشگاه آیندسازان اصفهان برای پیمان بستن با شهدا به دیدار مادر شهید خرازی رفتند

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین در این دیدار مادر شهید خرازی از تمام دست اندرکاران تیم واترپلو بانوان باشگاه آینده سازان اصفهان تشکر و قدردانی کرده و برای آنان آرزوی موفقیت نمود. مهندس طاهر یوسفی مدیر باشگاه آینده سازان اصفهان ،ضمن تشریح اقدامات باشگاه و کسب امتیازات کشوری و راهی شدن به مسابقات کشوری این باشگاه از مادر شهید خرازی خواستند تیم و باشگاه را دعا کنند .یوسفی فرمودند : بیانات رهبری فصل الخطاب ماست که ورزشکاران با کسب قهرمانی ، در واقع به ملت و کشور خود خدمت می کنند و پیام های عزم ، اراده ،ایستادگی و ایمان ملت ایران را به جهانیان می رسانند.

رهبری در جای دیگری افزود:آن جاهایی که در میدان های ورزشی شکست می خوریم ، عقبه ی ما در آن ورزش خراب است ،یعنی هر وقت آن سازماندهی ضعیف باشد ما اثر ضعف را در آن جا مشاهده می کنیم ،نمی توان آن ورزشکار ، کاپیتان تیم و مربی را مقصّر دانست زیرا او مجرد ، تنها و بریده ی از این عقبه نیست .آنجایی که او پیروزی به دست می آورد هم حتما بخشی از افتخار مربوط به این عقبه و سابقه است

سپس هر یک از اعضای تیم با مادر شهید خرازی به درد و دل کردن با مادر پرداختند و از آنچه در مسابقات به آنها گذشت  و از اقدامات فدراسیون شنا نیز گفتند و مطالبی با مادر شهید خرازی رد و بدل شد.

مادر شهید خرازی ضمن تشکر و قدردانی از دختران واترپلوی باشگاه آینده سازان فرمودند که فدراسیون شنا باید به این مسئله رسیدگی کنند و از تمام دست اندرکاران ورزش و وزارت ورزش خواستند که حق دختران واترپلو را به ایشان برگردانند و حامی دختران باشگاه آینده سازان باشند و برای کسب امتیازات بیشتر یاری شان کنند.

ایشان فرمودند که تیم واترپلوی بانوان باشگاه آینده سازان را سال ها می شناسیم و از مسئولین محترم اصفهان و فدراسیون شنا حمایت تمام قد از تیم را می خواهیم.

مادر شهید ضمن طلب دعای خیر و سلامتی از تیم واترپلوی دختران باشگاه آینده سازان خواستند که در هر کجایی که لازم می دانند بگویند تا همراه تیم باشند و از صمیم قلب برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی خواستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار