کد خبر: 1201791
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی از برگزاری رویداد ملی مسئله محور شوق زیارت خبر داد.

 محمدعلی توسلی با اعلام این خبر اظهار کرد: رویداد ملی مسئله محور «شوق زیارت» بنا است با موضوع ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی در میزبانی از زائران نوروزی حرم مطهر رضوی برگزار شود.
مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی با اشاره به جزئیات فراخوان این رویداد افزود: خدمات اسکان و رفاه، مدیریت حمل و نقل، فرهنگی تبلیغی، فرهنگ میزبانی، نظارت و تنظیم بازار، بهداشت، درمان و محیط زیست، زائران خارجی و عرب زبان، سوغات زائر، اجتماعی، اطلاع رسانی و تبلیغات، خدمات امداد و نجات، خدمات شهری، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیکی؛ از جمله محورهای این رویداد ملی است.
وی با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۳ با ایام ماه مبارک رمضان تقارن کاملی خواهد داشت، عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را تا ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت www.idezee.ir به ثبت برسانند. در این راستا باید گفت؛ ایده‌ها باید شفاف، صریح و قابل اجرا باشد.
توسلی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای ایده‌های برتر خاطرنشان کرد: کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی برای ۸ خانواده، کمک هزینه سفر زیارتی به شهر قم و حرم حضرت معصومه (س) برای ۸ خانواده و کمک هزینه سفر زیارتی به شهر شیراز و حرم مطهر شاهچراغ برای ۸ خانواده؛ هدایای در نظر گرفته شده برای نفرات برتر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار